تبیان، دستیار زندگی
رد عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: استاد شهید مطهری درسخت‌ترین شرایط سیاسی حاكم بر جامعه، علم واخلاق را به صورت توامان به مخاطبان خود منتقل می‌كرد. آیت‌الله رضا استادی سه‌شنبه شب در همایش پیامبر اعظم (ص) ویژه بزرگداشت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهید مطهری علم واخلاق را توامان به مخاطب منتقل می‌كرد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: استاد شهید مطهری درسخت‌ترین شرایط سیاسی حاكم بر جامعه، علم واخلاق را به صورت توامان به مخاطبان خود منتقل می‌كرد.

آیت‌الله رضا استادی سه‌شنبه شب در همایش پیامبر اعظم (ص) ویژه بزرگداشت شهید مطهری درسالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشكی قم خاطرنشان كرد:آن استاد گرامی به بسیاری از سووالاتی كه امروز در عرصه علم و دین برای‌جوانان مطرح می‌باشد به خوبی پاسخ داده است.

وی‌اظهار داشت: تمام مطالب علمی شهید مطهری برای جامعه ما بار معنوی نیز به دنبال دارد همانگونه كه شاگردان شهید مطهری علاوه بر علوم وفنون، اخلاق و معنویت را از وی فراگرفته‌اند.

استادی با اشاره به تلاش شهید مطهری برای پاسخ به شبهات گفت: آن استاد بزرگوار به موضوعاتی كه عقاید جوانان و مردم را متزلزل می‌كرد به خوبی در آثار خود پاسخ داده است.

وی اظهار داشت: همه‌تلاش استاد شهید آن بود كه متناسب با وضعیت روز جامعه با نگاه به آینده سخن بگوید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین ،تواضع و فروتنی، فرهیختگی، عزت نفس و ایمان را از ویژگی‌های بارز استاد شهید مطهری ذكر كرد.

استادی خاطرنشان كرد: او در زمان رژیم طاغوت با تمام توان و با عزت نفس بالا برای ایجاد ائتلاف میان مردم تلاش می‌كرد و هرزمانی شهید مطهری احساس می‌كرد جامعه به او نیاز فكری دارد با اقتدار وارد صحنه می‌شد.

نماینده ارشد ولی فقیه در مراكز سپاه قم نیز دراین مراسم گفت: شهید مطهری تربیت شده مكتب اهل بیت عصمت وطهارت (ع) بود و برای جوامع اسلامی خدمات بزرگی را انجام داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین داود محقق داماد افزود: برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی باید آثار ودستاوردهای شهید مطهری را به خوبی نگهداری و از آنها الهام بگیریم.

وی خاطرنشان كرد: آثار و دستاوردهای علمی آن شهید بزرگوار امروز مانند ستارگانی در جهان اسلامی می‌درخشند.