تبیان، دستیار زندگی
ند از 10 تیر ماه تا 15 مرداد ماه کاروان های خواهران دانشجو به سرزمین وحی مشرف می شوند و پس از وقفه ای یک هفته ای از 22 مرداد ماه اعزام کاروان های برادران دانشجو آغاز و تا نیمه دوم ش  جدول زمانبندی شده اعزام کاروان های ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زائران دانشجو از 10 تیر ماه به سرزمین وحی مشرف می شوند

از 10 تیر ماه تا 15 مرداد ماه کاروان های خواهران دانشجو به سرزمین وحی مشرف می شوند و پس از وقفه ای یک هفته ای از 22 مرداد ماه اعزام کاروان های برادران دانشجو آغاز و تا نیمه دوم ش

جدول زمانبندی شده اعزام کاروان های پسر دانشجو به سرزمین وحی به صورتی تنظیم شده است که دانشجویان برای آغاز سال تحصیلی بتوانند در دانشگاه محل تحصیل خود حضور پیدا کنند.

بنابر گزارش ستاد عمره دانشجویی با توجه به ورود اطلاعات زائرین به سیستم اصلی و مشخص شدن ایستگاههای پروازی، کاروان بندی زائران دانشجو از اواسط اردیبهشت ماه آغاز و تا هفته اول خرداد ماه ادامه می یابد.

پس از مشخص شدن کاروان ها ،اطلاعات آنها به همراه زمان پرواز در قسمت مشخصات زائران قرار خواهد گرفت و زائران دانشجو می توانند پس از وارد کردن نام، نام خانوادگی و شماره شناسنامه خود در قسمت مشخصات زائران اطلاعات مورد نظر خود از جمله تاریخ عزیمت به سرزمین وحی را مطلع شده و برنامه ریزی های لازم در این زمینه را انجام دهند.

لازم به ذکر است در سال جاری بیش از ده هزار دانشجو در قالب بیش از یکصد کاروان دانشجویی به سرزمین وحی مشرف می شوند.