تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل فرهنگی و هنری، اردو ها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از ارائه برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان با رویكرد توسعه و ترویج فرهنگ تولید و اشتغال در تابستان امسال خبرداد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارائه برنامه ‌های اوقات فراغت دانش آموزان با رویكرد ترویج فرهنگ تولید و اشتغال

ارائه برنامه ‌های اوقات فراغت دانش آموزان با رویكرد ترویج فرهنگ تولید و اشتغال

مدیر کل فرهنگی و هنری، اردو‌ ها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از ارائه برنامه‌ های اوقات فراغت دانش آموزان با رویكرد توسعه و ترویج فرهنگ تولید و اشتغال در تابستان امسال خبرداد.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از معاونت پرورشی و فرهنگی ، مهدی علی اکبرزاده به برنامه‌ ریزی برای آماده سازی فعالیت های دانش‌ آموزان در اوقات فراغت و ایام تابستان اشاره و اظهاركرد: برای دستیابی به این هدف توسعه همه جانبه اردوگاه ‌های کشوری و استانی مورد توجه قرارگرفته است.

مدیرکل فرهنگی و هنری، اردو ‌ها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش افزود: ترویج فرهنگ تولید و اشتغال از مواردی است که در برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان از جهت کمی و کیفی مورد توجه قرار گرفته است .

وی تصریح‌كرد: تلاش می‌کنیم تا هرچه سریع تر فرهنگ تولید و اشتغال میان دانش ‌آموزان نهادینه شود و به این منظور کانون های فرهنگی و تربیتی نیز آماده سازی شده ‌اند.

علی اکبرزاده به تجربیات سال‌ های گذشته درخصوص اوقات فراغت دانش آموزان اشاره و تصریح کرد: امسال از ظرفیت نهادهای مختلف برای استفاده حداکثری در جهت آموزش‌ های مهارتی و تربیت اقتصادی دانش آموزان بهره خواهیم گرفت.

مرکز یادگیری سایت تبیان، تنظیم: زینب شاه مرادی