تبیان، دستیار زندگی
رد آیت‌ الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید تأکید کرد: نباید غرض ورزی های کشورهای غربی در استیفای حق ملت ایران در رسیدن به انرژی هسته‌ای و توسعه آن تأثیر گذار باشد. به آیت‌ الله   نوری همدانی  ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مانع تراشی غربی ها نباید در توسعه هسته ای ایران تأثیر بگذارد

آیت‌ الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید تأکید کرد: نباید غرض ورزی های کشورهای غربی در استیفای حق ملت ایران در رسیدن به انرژی هسته‌ای و توسعه آن تأثیر گذار باشد.

به آیت‌ الله   نوری همدانی   در همایش و نمایشگاه "حمایت ‌های مردمی از دستاوردهای صلح جویانه هسته ‌ای" که در دانشگاه قم برگزار شد، طی سخنانی تأکید کرد: به عنوان یکی از طلاب حوزه علمیه و پیام رسانی تمام مردم ایران می ‌گویم که لحظه ‌ای از اسیتفای حقوق خود در دستیابی وتوسعه انرژی هسته‌ ای دست نخواهیم کشید.

وی افزود: دنیا بداند که اسلام اساساً با تسلیحات هسته‌ ای مخالف است، ولی ایران در راه رسیدن به انرژی صلح آمیز هسته ‌ای متوقف نمی ‌شود و مانع تراشی های غرب هم نباید در این روند خللی ایجاد کند و مانع از توسعه و پیشرفت آن شوند.

این مرجع تقلید با تأکید بر ادامه روند توسعه انرژی هسته ‌ای در ایران خاطر نشان کرد: دانشمندان ایرانی باید در راه علم وتحقیق گام ‌های بلندی بردارند و روند توسعه انرژی هسته ‌ای را متوقف و معلق نکنند.

آیت ‌الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صف آرایی احزاب و افراد مختلف در صدر اسلام در برابر پیامبر وامام علی(ع) تصریح کرد: تاریخ همیشه برای مسلمانان تکرار می‌شود و به ما درس ‌هایی می ‌آموزد و امروز هم دشمنان در برابر اسلام صف ‌آرایی کردند و با تهدیدات فراوان خواهان جلوگیری از پیشرفت علمی دانشمندان ایرانی می‌شوند.