تبیان، دستیار زندگی
شید سرویس بین الملل خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) : فابریتزیو راوانلی مهاجم مو نقره ای فوتبال ایتالیا با عقد قراردادی 2 ساله رسماً به عضویت تیم داندی یونایتد اسكاتلند در آمد. این مهاجم با سابقه كه سالها برای تیمهای لاتزیو، یوون...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راوانلی پیراهن داندی یونایتد را پوشید


سرویس بین الملل خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) : فابریتزیو راوانلی مهاجم مو نقره ای فوتبال ایتالیا با عقد قراردادی 2 ساله رسماً به عضویت تیم داندی یونایتد اسكاتلند در آمد.

این مهاجم با سابقه كه سالها برای تیمهای لاتزیو، یوونتوس، دربی كانتی و میدلزبورو توپ زده است، پیش از حضور در داندی یونایتد قصد داشت ، به تیم كاونتری در دسته اول لیگ انگلستان ملحق شود ، ولی به خاطر پاره ای از مشكلات ازعقد قرار داد با این تیم صرف نظر كرد.

جووانی دی استفانو مدیر تیم داندی یونایتد ضمن اعلام خبر حضور راوانلی در این تیم گفت:" فابریتیزیو برای 2 سال به داندی یونایتد ملحق شد و من امیدوارم او جانشین خوبی برای كلودیو كانی گیا در خط حمله تیم ما باشد."

راوانلی مقلب به پر سفید نیز در مصاحبه با روزنامه اسكاتلندی دیلی ركورد گفت:" پس از مشورت با خانواده ام تصمیم گرفتم كه به داندی یونایتد ملحق شوم و فكر می كنم این بهترین تصمیمی بود كه من پس از مشورت با خانواده ام اتخاذ كردم."