تبیان، دستیار زندگی
ند حجت‌الاسلام و المسلمین جواد فاضل لنكرانی ،  فرزند حضرت آیت‌الله فاضل لنكرانی گفت: با توجه به ارتباط رو در رو و نوشتاری كه با مراجع برقرار می‌شود، در سال گذشته 22 هزار پست الكترونیك به دفتر حضرت آیت‌الله فاضل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضرت آیت‌الله فاضل لنكرانی به 22 هزار نامه الکترونیکی پاسخ دادند

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد فاضل لنكرانی ،  فرزند حضرت آیت‌الله فاضل لنكرانی گفت: با توجه به ارتباط رو در رو و نوشتاری كه با مراجع برقرار می‌شود، در سال گذشته 22 هزار پست الكترونیك به دفتر حضرت آیت‌الله فاضل لنكرانی رسیده كه همه آن‌ها توسط ایشان پاسخ داده شده است.

وی افزود: از ابتدای سال 80 تا بهمن 84 چهل و هفت هزار و هفتصد و پانزده نامه به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، آذری، تركی، اردو، فرانسوی، هندی، هوسا، سواحلی، آلمانی، اسپانیایی، پشتو، اندونزیایی و بنگلادشی به این دفتر رسیده است.

مدیر مركز فقهی ائمه اطهار (ع) اظهار داشت: برخی از این نامه‌ها حاوی چندین سؤال با موضوعات مختلفی مانند: سؤوالات فقهی، اعتقادی، اصولی، كلامی، اجتماعی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین لنكرانی ابراز داشت: در سال گذشته به شصت‌ هزار سؤال در قالب پانزده زبان پاسخ داده شده است كه به بیشتر این سؤال‌ها در مدت 48 ساعت پاسخ داده می‌شود.