تبیان، دستیار زندگی
قم   مدرسه علمیه حقانی قم به منظور آشنایی بیشتر طلاب پایه‌ اول با آیات و روایات ،دوره تابستانی «انس با كتاب و سنت» را در شهرستان‌های اردبیل و مشهد برگزار می‌كند. حجت‌الاسلام حسن ابراهیم‌زاده، مدیر داخلی مدرسه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری دوره تابستانی طلاب پایه اول حوزه علمیه قم

مدرسه علمیه حقانی قم به منظور آشنایی بیشتر طلاب پایه‌ اول با آیات و روایات ،دوره تابستانی «انس با كتاب و سنت» را در شهرستان‌های اردبیل و مشهد برگزار می‌كند.

حجت‌الاسلام حسن ابراهیم‌زاده، مدیر داخلی مدرسه علمیه حقانی،  اظهار داشت: مدرسه علمیه حقانی از طلاب پایه اول مدارس علمیه قم برای شركت در دوره تابستانی «انس با كتاب و سنت» نام‌نویسی می‌كند.
حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده برنامه‌های این دوره را شامل: آشنایی با جوامع روایی و كتب تفسیری، جلسات قرائت و درایت احادیث اصول كافی و مرور ادبیات عرب به صورت كاربردی برشمرد.
وی افزود: آشنایی با روش‌های برتر تحصیل علوم حوزوی، استفاده از بزرگان علم و اخلاق و بازدید از اماكن مذهبی، علمی و تاریخی از دیگر برنامه‌های این دوره است.
مدیر داخلی مدرسه علمیه حقانی شرایط نام‌نویسی در این اردو را اتمام پایه اول حوزه با معدل 18، ارایه كارنامه دیپلم و ارایه معرفی نامه از محل تحصیل عنوان كرد و گفت: مهلت نام نویسی تا بیستم اردیبهشت‌ماه می‌باشد.
حجت‌الاسلام حسن ابراهیم‌زاده در پایان زمان اردو را از دهم تیر‌ماه تا بیستم مرداد ماه اعلام كرد و افزود: این دوره به مدت یك هفته در سرعین اردبیل و دو هفته در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.