تبیان، دستیار زندگی
ست آیت الله مکارم شیرازی امروز در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش استان قم بر لزوم تلاش بیش تر سازمان آنان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تاکید کرد ایشان گفت: آموزش و پرورش برای مواجه با این هجمه ها نقش مهمی داد و هر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن،بر عهده آموزش و پرورش است

آیت الله مکارم شیرازی امروز در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش استان قم بر لزوم تلاش بیش تر سازمان آنان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تاکید کرد

ایشان گفت: آموزش و پرورش برای مواجه با این هجمه ها نقش مهمی داد و هرگز نباید نا امید و مایوس شود چرا که اسلام دارای فرهنگی غنی است و این فرهنگ توانایی حفاظت از خود را دارد.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری تبیین افکار و زندگی آن شهید گرانقدر را برای دانش آموزارن و نسل جوان خواستار شد.

ی در ادامه دانش‌آموزان را امانت الهی در دست اولیای مدرسه دانست و یادآور شد: مسؤولان مدارس باید جوانان و نوجوانان را در جنبه‌های علمی و اخلاقی تربیت كنند. رفتار و عملكرد معلمان خود الگویی برای دانش‌آموزان است.

حضرت آیت‌الله مكارم شیرازی وجود عوامل فساد همچون ماهواره، سایت‌های اینترنتی و كتب را خطری برای اخلاق جوانان ارزیابی كرد و خاطر‌نشان ساخت: دشمنان با این ابزارها به دنبال فاسد اخلاقی جوانان ما هستند.

رئیس آموزش و پرورش نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد سازمان در زمینه های علمی و اخلاقی ارائه کرد.