تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری یکی از برجسته ترین این دوره ها محسوب می شود، زیرا حدود ده میلیون شرکت کننده دارد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شرکت 10 میلیون دانش آموز در سی و پنجمین مسابقات فرهنگی هنری

شرکت 10 میلیون دانش آموز در سی و پنجمین مسابقات فرهنگی هنری

مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری یکی از برجسته ‌ترین این دوره ها محسوب می شود، زیرا حدود ده میلیون شرکت کننده دارد.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از معاونت پرورشی و فرهنگی، مهدی علی اکبر زاده اظهارکرد: سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری یکی از برجسته ترین دوره ها محسوب می شود، زیرا از مرحله آموزشگاه که از ابتدای سال تحصیلی آغاز شده بود حدود ۱۰ میلیون شرکت کننده داشته است و این نشان می‌ دهد که شرایط شرکت دانش آموزان در رشته های فرهنگی هنری وجود دارد و برای ما بسیار قابل توجه است.

وی افزود: حدود 4 هزار اثر در مسابقات حضوری مرداد ماه در اردوگاه شهید رجایی نیشابور در دو اردوی مجزای دختران و پسران برگزار خواهد شد که یک هزار و 100 دانش آموز دختر و یک هزار و صد دانش آموز پسر به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش افزود: منتخبین این دوره ها افراد توانمند در رشته های فرهنگ و هنر هستند و می توانند در جامعه فرهنگی نیز تاثیرگذار باشند.

وی در رابطه با برنامه های سی و ششمین دور مسابقات تصریح کرد: با آغاز سال تحصیلی 97 - ۹6 آغاز خواهد شد و عرصه کار شرکت کنندگان سال آینده شعار سال (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) است .

علی اکبرزاده تاکیدکرد: آثار منتخب در سی و ششمین دوره مسابقات مورد استفاده در زمینه ‌های مختلف تولید اشتغال و سایر موارد قرار خواهد گرفت.

مرکز یادگیری سایت تبیان، تنظیم: زینب شاه مرادی