تبیان، دستیار زندگی
اد  مقام ارشد نمایندگی ولی فقیه در مراكز سپاه استان قم گفت: كسی كه پایه‌های فكری انقلاب را بنا نهاد، شهید مطهری بود و امروز ما وظیفه داریم این افكار را گسترش دهیم تا انقلاب اسلامی حفظ شود.  حجت‌الاسلام داود محقق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهید مطهری پایه‌های فكری انقلاب اسلامی را بنا نهاد

مقام ارشد نمایندگی ولی فقیه در مراكز سپاه استان قم گفت: كسی كه پایه‌های فكری انقلاب را بنا نهاد، شهید مطهری بود و امروز ما وظیفه داریم این افكار را گسترش دهیم تا انقلاب اسلامی حفظ شود.

حجت‌الاسلام داود محقق‌نیا مقام ارشد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، اظهار داشت: اگر بخواهیم از انقلاب اسلامی خوب پاسداری كنیم، باید افكاری كه این انقلاب را به وجود آورده است را گسترش دهیم و بهترین و مطمئن‌ترین منابع، كتب شهید مطهری است و هنوز هم این آثار برای جامعه تازگی دارد.
وی تأثیرگذاری عقیده در امور دفاعی را بسیار مهم ارزیابی كرد و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس گردان و لشگری حرف اول را می‌زد كه نیروهایش از لحاظ عقیدتی پایه‌های محكمی داشتند و اگر رزمندگان در میدان نبرد دچار مشكل می‌شدند از نیروهای با عقیده و روحیه معنوی بالا استفاده می‌كردند رزمندگان با ایجاد این شرایط در آن نبرد پیروز می‌شدند.