تبیان، دستیار زندگی
ست درآستانه برگزاری كنگره شخصیت حضرت معصومه''س'' و جایگاه فرهنگی قم، حجت الاسلام علی اشرف عبدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های این كنگره پرداخت.  دبیر اجرایی این كنگره ،مجموعه مقا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

120 عنوان مقاله به این كنگره ارسال شده است

درآستانه برگزاری كنگره شخصیت حضرت معصومه''س'' و جایگاه فرهنگی قم، حجت الاسلام علی اشرف عبدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های این كنگره پرداخت.

دبیر اجرایی این كنگره ،مجموعه مقالات ارسال شده به دبیر خانه كنگره را120 مقاله عنوان كرد و افزود: مجموعه این مقالات در چهار جلد و به زبان های فارسی، تركی، عربی طیب دو سال و نیم جمع آوری و آماده چاپ و ارائه به محققان و اهل قلم می باشد.

وی موضوعات كنگره رادر چهار موضوع تشیع، انقلاب و قم، سیاست و انقلاب، ولایت و قم عنوان و تصریح كرد: 300 تن از پژوهشگران، محققان و نویسندگان با دبیرخانه كنگره همكاری داشتند كه آثار ارائه شده در موضوعات كلامی، رجالی، تاریخی، ادبی و هنری، فلسفی در دو بخش مربوط به شخصیت حضرت معصومه از دید روایات و احادیث و مكانت فرهنگی قم است.

دبیر اجرایی كنگره بزرگداشت شخصیت حضرت معصومه''س'' به تشریح برنامه های این كنگره پرداخت وافزود: این كنگره همزمان با سالروز میلاد امام حسن عسگری''ع'' مصادف با 16 اردیبهشت از 8 صبح تا 18 با حضورمراجع عظام، علمای برجسته، اساتید حوزه و دانشگاه نمایندگان ولی فقیه، ائمه جماعات و جمعه سراسركشور و نویسندگان و پژوهشگران برگزار می شود كه افتتاحیه با سخنرانی آیت الله مكارم شیرازی و اختتامیه با سخنرانی آیت الله جوادی آملی همراه خواهد بود.