تبیان، دستیار زندگی
ند آیت الله نوری همدانی دردیدار اعضای همایش بین المللی دكترین مهدویت تاكید كرد: روایات جعلی كه چهره ای خشن و خونریز از امام زمان ''ع'' نشان می دهند باید شناسایی شوند. ایشان در آستانه برگزاری همای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دشمنان اسلام سعی دارند چهره ای خشن از امام زمان نشان دهند//روایات جعلی باید شناسایی شوند

آیت الله نوری همدانی دردیدار اعضای همایش بین المللی دكترین مهدویت تاكید كرد: روایات جعلی كه چهره ای خشن و خونریز از امام زمان ''ع'' نشان می دهند باید شناسایی شوند.

ایشان در آستانه برگزاری همایش بین المللی دكترین مهدویت ضمن تقدیر از دست اندركاران این همایش متذكر شد: دشمنان اسلام حتی در روایات ما نیز نفوذ كرده اند و سعی دارند چهره ای خشن از منجی عالم نشان دهند درحالی كه این روایات مجعول هیچ سندی ندارد.

ایشان خاطر نشان كرد: با توجه به این كه امسال به نام پیامبر اعظم''ص'' نامگذاری شده است بسیار به جاست كه روایاتی كه از پیامبر راجع به امام عصر رسیده است كار شود.

وی افزود: قیام حضرت مهدی ''عج'' قیام مستضعفین در برابر مستكبرین است و بنابر اخبار رسیده مستضعفان قدرت خواهند یافت و مستكبران را از جهان برخواهند انداخت و انقلاب ما مقدمه ای است بر قیام مهدی ''ع''.

وی با اشاره به برخی روایات بحار در جلد 52 گفت: محمد بن علی كوفی یكی از كذابین روایات نادرستی را در ارتباط با امام زمان و آخر الزمان از امامان روایت كرده كه هیچ سندی ندارد و باید شناسایی و جمع آوری شود.

خاطر نشان می شود حجت الاسلام پور سید آقایی در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت های این دبیرخانه ارائه دارد.