تبیان، دستیار زندگی
ست رهبر معظم انقلاب  تاكید كردند: تبیین دیدگاه و هویت فلسفی شهید مطهری را ضروری‌ترین وظیفه در مقطع كنونی است.  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای شورای مركزی ستاد بزرگداشت استاد شهی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیین دیدگاه و هویت فلسفی شهید مطهری ضروری‌ترین وظیفه است

رهبر معظم انقلاب  تاكید كردند: تبیین دیدگاه و هویت فلسفی شهید مطهری را ضروری‌ترین وظیفه در مقطع كنونی است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای شورای مركزی ستاد بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری، از این شهید والامقام به عنوان فیلسوفی صاحب نظر و آشنا به فقه و عرفان یاد كردند و افزودند: شهید مطهری در میان فلاسفه معروف اسلامی، تنها فردی است كه دیدگاه فلسفی او به مسائل اجتماعی و سیاسی و حتی مسائل زندگی تسری می‌یابد و باید این ویژگی منحصر به فرد استاد مطهری به طور صحیح معرفی شود.
ایشان، تبیین دیدگاه و هویت فلسفی شهید مطهری را ضروری‌ترین وظیفه در مقطع كنونی ارزیابی و خاطر نشان كردند: لازمه این كار، استفاده از مجموعه‌ای از فضلای فلسفه دان، روشنفكر و آشنا با آثار ایشان است تا مكتب فلسفی شهید مطهری ارائه شود.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با قدردانی از اقدام‌های انجام گرفته برای نشر آثار شهید مطهری و آشنا كردن قشرهای مختلف جامعه بویژه دانش آموزان و دانشجویان با این آثار افزودند: با ارائه مكتب فلسفی شهید مطهری به عنوان مبدأ دیدگاه فكری ایشان، امكان تحقیق درباره ابعاد گوناگون آثار شهید مطهری بسیار دقیق‌تر امكان‌پذیرخواهد بود.