تبیان، دستیار زندگی
حسن فتحی قصد دارد سری سوم شهرزاد را بلافاصله بعد از پایان فصل 2 وارد فاز تولید كند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهرازد 3 هم می آید

یك خبر درگوشی موثق از سریال محبوب شبكه خانگی: حسن فتحی قصد دارد سری سوم شهرزاد را بلافاصله بعد از پایان فصل 2 وارد فاز تولید كند.

بخش سینما و تلویزیون تبیان

شهرازد 2

این خبر خوشایندی برای علاقمندان سریال «شهرزاد» است: حسن فتحی تصمیم دارد با پایان ضبط فصل دوم بدون تاخیر سراغ سری سوم آن برود.

این خبر درگوشی اما موثق حاوی چند نكته است؛ اول این كه سازندگان به محبوبیت سریال شان واقف هستند و می دانند خیلی ها برای تماشای آن لحظه شماری می كنند. دوما كیفیت فصل دو «شهرزاد» به قوت و قدرت سری اول شده و كشش جذب مخاطب را باز هم دارد. سوما با چنین اطمینانی عزم سازندگان بر تداوم آن جزم شده و قصه را طوری پیش می برند كه سرنوشت داستان در سری دوم ناتمام بماند. مهم تر از همه تصمیمی است كه شهرزادی ها گرفته اند و نمی خواهند بین ضبط فصل دوم و سوم فاصله بیفتد. می دانید كه پیش بینی سازندگان این بود كه فصل دوم «شهرزاد» را نوروز 96 توزیع كنند. مشكلات پیش آمده برای تهیه كننده و سرمایه گذار تاثیر مستقیم روی تولید سریال گذاشت و روند تولید برای مدتی متوقف شد و حتی بیم تعطیلی این سریال می رفت.

مدتی طول كشید تا تیم سازنده بار دیگر دور هم جمع شوند و ادامه سریال را بسازند. این تجربه ارزشمندی برای سازندگان شده تا پیش از وقوع هر حاشیه فصل سه «شهرزاد» را وارد فاز تولید كنند. ضمن این كه عدم وقفه میان ساخت فصل دو و سوم حسن بزرگ دیگری دارد و آن عدم نگرانی سازندگان از پر بودن وقت بازیگرها بخاطر پروژه ای دیگر  است. این روزها گروه مشغول ضبط سریال هستند و احتمالا تولید تا مهرماه ادامه دارد و پس از آن سری سوم كلید می خورد.

قرار است اولین قسمت فصل دوم «شهرازد» همین ماه وارد شبكه خانگی شود.


منبع: هفت صبح