تبیان، دستیار زندگی
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به بیش از ۱۰۰ هزاز سرباز جوان به منظور آماده سازی سربازان برای ورود به بازار کار و اشتغال زایی و تولید خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

۱۰۰ هزار سرباز آموزش فنی‌وحرفه‌ای می‌بینند

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به بیش از ۱۰۰ هزاز سرباز جوان به منظور آماده‌سازی سربازان برای ورود به بازار کار و اشتغال‌زایی و تولید خبر داد.

پیشخوان خبر تبیان
سردار موسی کمالی

به گزارش تبیان به نقل از  خبرگزاری تسنیم، سردار موسی کمالی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حرفه‌آموزی به سربازان با مشارکت سازمان فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده است تا با مشارکت و همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای بیش از 100 هزار سرباز جوان کشور در طول مدت خدمت سربازی خود آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌های شغلی را آموزش ببینند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به جوانان سرباز با این هدف انجام می‌شود که این جوانان بتوانند پس از پایان دوره مقدس خدمت سربازی، وارد بازار کار شوند و اشتغال‌زایی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها به نحوی است که سربازان توانایی پیدا کنند تا به تنهایی یا با مشارکت افراد دیگر، بنگاه‌های تولیدی و کشاورزی راه‌اندازی کرده و در جهت اشتغال و کارآفرینی قدم بردارند.


منبع: تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .