تبیان، دستیار زندگی
شد مسوول آموزش مركز تخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه علمیه قم، برنامه‌ی امتحانات آخر سال این مركز علمی را تشریح كرد.   حجت‌الاسلام محصل یزدی، با بیان اینكه امتحانات پایان سال مركز تخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه عل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه امتحانات آخر سال مركز تخصصی حقوق و قضای اسلامی اعلام شد

مسوول آموزش مركز تخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه علمیه قم، برنامه‌ی امتحانات آخر سال این مركز علمی را تشریح كرد.

حجت‌الاسلام محصل یزدی، با بیان اینكه امتحانات پایان سال مركز تخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه علمیه قم، از 31 خرداد آغاز و 16 تیر ماه پایان می‌یابد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها طوری است كه امتحانات این مركز تخصصی با امتحان‌های حوزه علمیه تلاقی نداشته باشد و طلاب بتوانند در هر دو آزمون موفق باشند.

وی با اشاره به وضعیت سكونت طلاب در حجره‌ها و احتمال تعطیلی مدارس، گفت: اگر مدارس علمیه زودتر از شانزدهم تیرماه تعطیل شوند، طلاب مركز تخصصی حقوق و قضای اسلامی می‌توانند با گرفتن نامه از امكانات دیگر مدارس علمیه استفاده كنند.

محصل یزدی، با اشاره به دوره‌های مختلف امتحانی، تصریح كرد: امتحانات این مركز در دو سطح كارشناسی (سطح 2) و كارشناسی ارشد (سطح 3) برگزار می‌شود و در دوره كارشناسی 47 جلسه امتحان و در دوره كارشناسی ارشد 37 جلسه امتحان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دانش‌پژوهان كارشناسی ارشد در دو گرایش حقوق خصوصی و حقوق جزا و جرم‌شناسی در امتحانات شركت می‌كنند.

مسوول آموزش مركز تخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه علمیه قم، با اشاره به شیوه برگزاری امتحان‌های دوره‌های درسی گذشته گفت: قبل از برگزاری هر امتحان درباره استاد آن درس از طلاب نظر‌خواهی می‌شود و دانش‌پژوهان این مركز فرم‌های ارزشیابی را پر خواهند كرد.