تبیان، دستیار زندگی
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش ۲ ساعته محدودیت طرح زوج و فرد از شنبه آینده و همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاهش ۲ ساعته محدودیت زوج و فرد در ماه رمضان

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش ۲ ساعته محدودیت طرح زوج و فرد از شنبه آینده و همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

پیشخوان خبر تبیان
محدودیت زوج وفرد

به گزارش تبیان به نقل از تسنیم ،سردار محمدرضا مهماندار  با اشاره به کاهش ساعت محدودیت طرح زوج و فرد از ابتدای رمضان اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد از روز شنبه آینده همزمان با ابتدای ماه مبارک رمضان، ساعت پایان طرح زوج و فرد در شهر تهران به میزان 2 ساعت کاهش یابد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این به بدان معنا است که ساعت پایان طرح زوج و فرد در شهر تهران از ابتدای ماه مبارک رمضان از ساعت 19 به ساعت 17 تقلیل می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان ساعت اجرای طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 صبح آغاز و تا ساعت 17 ادامه دارد.

مهماندار گفت: این تصمیم به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان تهرانی و روزه‌داران عزیز است و با توجه به اینکه اغلب ادارات و شرکت‌ها، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ساعت کار خود را تغییر می‌دهند و اغلب شهروندان سعی دارند برای افطار در منازل خود حاضر باشند، این کاهش زمان اجرای طرح زوج و فرد اعمال خواهد شد.


منبع: تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .