تبیان، دستیار زندگی
ا»   همایش «ربا در نظریه و عمل ـ چالش‌‏ها و راهكارها» توسط معاونت پژوهشی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و با همكاری معاونت امور اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی روز پنج‌‏شنبه، چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش «ربا در نظریه و عمل ـ چالش‌‏ها و راهكارها»

همایش «ربا در نظریه و عمل ـ چالش‌‏ها و راهكارها» توسط معاونت پژوهشی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و با همكاری معاونت امور اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی روز پنج‌‏شنبه، چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری در تالار این مؤسسه در قم برگزار می‌‏شود.

در این همایش یك روزه، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و دكتر پرویز داوودی، معاون اول رییس‌‏جمهور به سخنرانی خواهند پرداخت.
میزگرد در زمینه مفهوم ربا و معیارهای معاملات ربوی، وضعیت ربا در كشور، پیامدهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ربا، بانك‌‏داری بدون ربا در سطح بین‌‏الملل و ارائه مقاله توسط كارشناسان و محققان مربوط، از برنامه‌‏های دیگر همایش ربا است.
«همایش ربا در نظریه و عمل- چالش‌‏ها و راهكارها» روز پنج‌‏شنبه همین هفته از ساعت 45/8 الی30/17 در بلوار جمهور اسلامی شهر مقدس قم تالار مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار می‌‏شود.