تبیان، دستیار زندگی
مدیر پخش هدایت فیلم گفت: با توجه به فروش شب گذشته و استقبال سینماداران از فیلم گشت(2) شاهد این مهم هستیم که مخاطبان علاقه به دیدن فیلم در سالن های سینما دارند و نسخه قاچاق فیلم تاثیری بر گیشه سینماها نداشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قاچاق «گشت۲» روی فروش سینماها تاثیری نداشت

مدیر پخش هدایت فیلم گفت: با توجه به فروش شب گذشته و اقبال سینماداران از فیلم «گشت۲» شاهد این مهم هستیم که مخاطبان علاقه به دیدن فیلم در سالن‌های سینما دارند و نسخه قاچاق فیلم تاثیری بر گیشه سینماها نداشت.

پیشخوان خبر تبیان

گشت ارشاد2

به گزارش تبین به نقل از خبرگزاری فارس، احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم درباره تاثیر نسخه قاچاق فیلم «گشت 22» بر فروش سینماهای فیلم گفت: با توجه به فروش فیلم در شب گذشته می توان گفت قاچاق فیلم «گشت 2» تاثیرچندانی بر فروش سینماهای نمایش دهنده نداشته است. اگر نگاهی به آمار فروش فیلم در شب گذشته بیاندازیم خواهیم دید تاثیرچندانی نداشته است در سینما آفریقا شب گذشته فروش فیلم  900 هزار تومان، در کورش 4 میلیون و 500 هزار تومان، آزادی 1 میلیون و 250 هزار تومان، اریکه ایرانیان 650 هزار تومان و در سینما پارس 600 هزار تومان بوده است.

وی ادامه داد: اگر قاچاق فیلم روی فروش  گیشه سینماها تاثیر زیادی داشت قطعاً سینمادار فیلم را تعویض می‌کرد اما تقاضایی برای تعویض فیلم وجود ندارد و مخاطبان به دیدن فیلم در سالن سینماها استقبال نشان می دهند واین نشان می‌دهد که مخاطب از سطح آگاهی بالایی برخوردار است.

مختاری درباره نمایش فیلم در شهرستان‌ها تاکید کرد: در شهرستان‌ها هم هنوز فیلم فروش خوبی دارد و در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان همچنان فروش خوبی را شاهد هستیم.

وی درباره اتمام زمان اکران فیلم در تهران گفت: زمان اکران ده‌ هفته‌ای فیلم چهارشنبه هفته آینده 10 خردادماه به اتمام می‌رسد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «گشت2» یکی از گزینه‌هایی بود که می توانست اولین فیلم 20 میلیاردی سینمای ایران باشد. که ازاول هفته نسخه قاچاق آن در سطح شهر توزیع شد.


منبع: خبرگزاری فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .