تبیان، دستیار زندگی
ص)   معاونت پژوهشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور طرح فراخوان مقاله را در مدارس علمیه خواهران با موضوع « پیامبر اعظم (ص) » برگزار می‌کند.   معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه قم با ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان مقاله‌نویسی با موضوع پیامبر اعظم (ص)

معاونت پژوهشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور طرح فراخوان مقاله را در مدارس علمیه خواهران با موضوع « پیامبر اعظم (ص) » برگزار می‌کند.

معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه قم با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام پیامبر اعظم(ص) از خواهران طلبه سراسر کشور دعوت به نگارش مقاله کرد.
بر اساس این گزارش، استفاده طلاب علاوه بر آثار شهید مطهری از منابع دیگر جهت مقاله‌نویسی در موضوع پیامبر اعظم (ع) بلامانع اعلام شده است.
خاطرنشان می‌شود، مقالات ارسالی از سوی مدارس جهت ارزیابی نهایی به معاونت پژوهش ارجاع و بر اساس معیارهای معرفی شده درجه بندی می‌شود.
گفتنی است، برخی از موضوعات پیشنهادی از سوی معاونت پژوهش با موضوع پیامبر اعظم (ص) از این قرار است: سیره اخلاقی و تربیتی، سیره سیاسی، سیره مدیریتی، سیره عبادی پیامبر اعظم (ص)، شیوه رفتاری پیامبر با کودکان، نوجوانان و جوانان، شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) از دیدگاه پیامبر(ص)، جایگاه علم و عالم از منظر پیامبر(ص)، روش‌های تبلیغی پیامبر(ص)، شخصیت و جایگاه زن از دیدگاه پیامبر(ص) و پیامبر اعظم از منظر اندیشمندان غیرمسلمان.