تبیان، دستیار زندگی
قر   روز جمعه پانزدهم اردیبهشت مرحله اول آزمون دفتر جذب و گزینش مدیران و روحانیان مستقر سازمان تبلیغات اسلامی در قم برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام رضا غلامی سرپرست دفتر جذب و گزینش مدیران و روحانیان مستقر  گ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آزمون دفتر جذب و گزینش مدیران و روحانیان مستقر

روز جمعه پانزدهم اردیبهشت مرحله اول آزمون دفتر جذب و گزینش مدیران و روحانیان مستقر سازمان تبلیغات اسلامی در قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا غلامی سرپرست دفتر جذب و گزینش مدیران و روحانیان مستقر  گفت: با توجه به اعلام قبلی كه بیش از یكصد و شصت نفر از طلاب و روحانیان در دفتر جذب و گرایش مدیران و روحانیان مستقر در قم ثبت‌نام كرده بودند روز جمعه پانزدهم اردیبهشت مرحله اول آزمون دفتر جذب و گزینش برگزار می‌شود.
وی افزود: این گزینش به منظور تقویت و جذب نیروهای مستعد برای سازمان تبلیغات اسلامی و طرح استقرار مدیریت كه از كارهای مهم این سازمان در سراسر كشور است اقدام به جذب گسترده روحانیان نموده است.
حجت‌الاسلام غلامی اظهار داشت: پذیرش‌شدگان در قالب همكاری پیمانی مدیریت و كارشناسی فرهنگی و هم‌چنین به عنوان روحانیان مستقر در مراكز بخش‌‌ها، دهستان‌ها و روستاهای بزرگ فاقد روحانی فعالیت خواهند كرد.
وی با توجه به ظرفیت گزینش در این سازمان گفت: ظرفیت گزینش تا سقف دویست نفر می‌باشد كه هم‌اینك بیش از یكصد و شصت نفر از قم و عده ای نیز از مشهد نام نویسی كرده اند.
سرپرست دفتر جذب و گزینش روحانیان مستقر افزود: شرایط ثبت‌نام ارایه مدرك تحصیلی سطح یك حوزوی به‌همراه قبولی پایه هشتم مقطع كارشناسی و عدم اشتغال می‌باشد.
وی درباره مزایای پذیرش‌كنندگان گفت: پرداخت حق الزحمه و كمك هزینه مناسب ، برخورداری از امكانات حوزه و تأمین مسكن و امكان ادامه تحصیل از جمله مزایایی است كه در این طرح دیده شده است.
گفتنی است: بیش از هزار نفر از روحانیان در این سازمان در قالب روحانیان مستقر و كارشناس فرهنگی فعالیت می‌كنند.