تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی (27 اردیبهشت ماه) در آیینی با حضور قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از کارکنان روابط عمومی این شرکت تقدیر به عمل آمد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ضرورت به روز بودن روابط عمومی

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی (27 اردیبهشت ماه) در آیینی با حضور قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از کارکنان روابط عمومی این شرکت تقدیر به عمل آمد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

محمدرضا تاکایدی

به گزارش تبیان و به نقل از  فرصت امروز، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی (27 اردیبهشت ماه) در آیینی با حضور قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از  کارکنان روابط عمومی این شرکت تقدیر به عمل آمد. در این آیین محمدرضا تاکایدی ضمن تبریک این مناسبت، گفت: ماهیت کار  صنعت حفاری و نوع ارتباط میان سطوح مختلف کارکنان عملیاتی و ستادی، زمینه ای بوجود آورده که ضمن حفظ جایگاه، نظم و انظباط اداری، روابط و تعامل نزدیک میان مجموعه برقرار و در واقع کارکنان شرکت همانند یک خانواده بزرگ محسوب شوند.

وی با اشاره به روحیه انسجام، همدلی و همگرایی کارکنان و تلاش مستمر آنان برای بالندگی شرکت، افزود: سیاستگذاری مدیریت ارشد شرکت و همسویی و همراهی بخش های مختلف بویژه واحد روابط عمومی زمینه رشد و ارتقای روز افزون این شرکت را مهیا ساخته است.

تاکایدی با بیان اینکه آقای محمد داودی، رئیس روابط عمومی شرکت از  پیشکسوتان روابط عمومی در صنعت نفت محسوب می شود، اظهار کرد: این همکار تلاشگر در بیش از سه دهه مسئولیت موجب ثبات مدیریت در این واحد شده است و در واقع روابط عمومی ملی حفاری از واحدهای نمونه در صنعت نفت به شمار می آید.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اهمیت و نقش ارتباطات در توسعه جهان امروز گفت: با توجه به روند شتابنده در این دوره  لازم است که روابط عمومی شرکت نیز روز آمد و به دانش، تجهیزات و تکنولوژی های نوین مجهز گردد زیرا به روز بودن روابط عمومی می تواند در معرفی توانمندی های شرکت، ایجاد انگیزش در کارکنان و در نتیجه بهره وری، کارآیی و اثربخشی و تحقق برنامه های راهبردی موثر واقع شود.

در این آیین سرپرست جدید روابط عمومی شرکت نیز با بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: در سازمان ها و دستگاه های مختلف روابط عمومی ها جایگاه ویژه ای دارند و با توجه به این جایگاه در تقویم جهانی، روز خاصی به نام  ارتباطات و روابط عمومی منظور شده است.

جهانبخش راهداری راز موفقیت روابط عمومی در این شرکت را ارتباط بسیار نزدیک بین کارکنان و مدیریت توصیف کرد و افزود: این روابط موجب شده که این واحد بتواند در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی نقش موثر خود را به خوبی ایفا نماید.

وی با بیان اینکه در روابط عمومی زمینه برای کار و فعالیت بیشتر وجود دارد، اظهار کرد: از جمله وظایف روابط عمومی ارتباط و تعامل با رسانه ها است که توسعه این تعاملات در جهت معرفی شرکت از ابعاد مختلف بسیار با اهمیت خواهد بود.