تبیان، دستیار زندگی
من بعلاوه دشمن از امشب حوالی ساعت 22:30 از شبکه یک یما پخش می شود. این مجموعه داستانی، داستان رزمنده خوش مشرب جنوبی را روایت می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجموعه «من بعلاوه دشمن» از امشب روی آنتن

«من بعلاوه دشمن» از امشب حوالی ساعت ۲۲:۲۰ از شبکه یک سیما پخش می شود. این مجموعه داستانی، داستان رزمنده خوش مشرب جنوبی را روایت می‌کند.

پیشخوان خبر تبیان

شبکه یک سیما

به گزارش تبیان به نقل از  ایسنا، «من بعلاوه دشمن» به کارگردانی محمد نیاکانی، محصول ۱۳۸۰ گروه حماسه و دفاع شبکه یک است که در سه قسمت ۵۰ دقیقه‌ای پخش خواهد شد.

«من بعلاوه دشمن» داستان رزمنده خوش مشرب جنوبی را روایت می‌کند که در منطقه عملیاتی دست به کارهای خارق‌العاده و عجیب می‌زند که همین مساله اتفاقاتی را در پی دارد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: رزمنده‌ای به نام جابر در کل کل کردن با دوست خود برای آوردن سرنیزه، به پشت خطوط عراقی‌ها می‌رود، اما به دلیل شباهت با چهره، با یک فرمانده عراقی اشتباه گرفته می‌شود. در همین زمان فرمانده عراقی نیز که در اثر انفجار تعادل خود را از دست داده ... .

سیروس گرجستانی، محمدرضا هدایتی، علی اوسیوند، عطیه غبیشاوی، زهیر یاری و مالک سراج از بازیگران این مجموعه هستند. سایر عوامل تولید این مجموعه عبارتند از: تهیه کننده روح الله برادری، مشاور کارگردان علیرضا افخمی، مدیرتصویربرداری هادی حسینی پویا، مدیرتولید سید ابوالقاسم حسینی، طراح صحنه و لباس محمدرضا شجاعی، صدابردار حسین بشاش، جلوه های ویژه محسن روزبهانی و طراح چهره پردازی سعید ملکان.

با توجه به اتمام سریال دیوار شیشه ای، من بعلاوه دشمن از امشب سه شنبه دوم خرداد تا جمعه (به جز پنج شنبه) از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .