تبیان، دستیار زندگی
ست مسوول انتشارات مسجد مقدس جمكران  از چاپ بیش از 950 هزار جلدكتاب با موضوعات ائمه و مهدویت خبر داد.   حجت الاسلام و المسلمین احمدی با بیان اینكه این مركز ازسال76 به صورت گسترده فعالیت خود را آغاز كرده اس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشارات مسجدمقدس جمكران در سال گذشته قریب به یك میلیون جلدكتاب منتشركرده است

مسوول انتشارات مسجد مقدس جمكران  از چاپ بیش از 950 هزار جلدكتاب با موضوعات ائمه و مهدویت خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی با بیان اینكه این مركز ازسال76 به صورت گسترده فعالیت خود را آغاز كرده است و در سال 82 به اوج خود رسیده است افزود: محور اصلی كار انتشاراتف كارهای زمین مانده است كه پیرامون ائمه و به طور خاص پیرامون مهدویت و فرهنگ انتظار انجام شده است.

وی با بیان اینكه دردو سال اخیر پاسخگویی به سوالات و شبهات مطرح شده محور كارقرار گرفته است تصریح كرد: در همین راستا گروهی با مسولیت یكی از اساتید حوزه فعال شده و مجموعه كتابهایی با عنوان پاسخ به شبهات در دست كار است از جمله موعود شناسی و پاسخ به شبهات، امامت در قرآن و پاسخ به شبهات، اسلام شناسی و پاسخ به شبهات و دفاع از پیامبر اسلام، نگاهی به مسیحیت و پاسخ به شبهات كه بزودی دردسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

حجت الاسلام احمدی افزود: این انتشارات تا كنون 150 عنوان كتاب منتشر كرده كه از این تعداد* 70 عنوان با موضوع مهدویت و فرهنگ انتظار بوده است وبرخی از این كتابها دارای تیراژ های بالاتر از 50 هزار جلد و چندین چاپ مجدد بوده است و به ترتیب از سال 82 تا 84 تیراژ كتاب های منتشر شده 475 هزار، 575 هزار و 950 هزار جلد بوده است.

وی با بیان اینكه كتابهای منتشر شده پنجاه درصد ارزان تر از كتاب های موجود در بازار است افزود: هدف انتشارات مسجد مقدس جمكران به عنوان تنها انتشارات دردنیا كه فقط وابسته به یك مسجد است اشاعه فرهنگ مهدویت ائمه است به همین جهت علاوه بر این پنجاه درصد هنگام توزیع نیز گاها تا چهل درصد تخفیف داده می شود.