تبیان، دستیار زندگی
ند مشاور وزیر و مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در اولین نشست خود با مدیران مسئول مطبوعات قم كه پنج شنبه برگزار شد ازآنان خواست تا درعین این كه استانی كارمی كنند ملی بیندیشند.  حجت الاسلام حمید رسایی در این نشست با ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مطبوعات و نیروهای اداره كل باید استانی كار كنند اما ملی بیندیشند

مشاور وزیر و مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در اولین نشست خود با مدیران مسئول مطبوعات قم كه پنج شنبه برگزار شد ازآنان خواست تا درعین این كه استانی كارمی كنند ملی بیندیشند.

حجت الاسلام حمید رسایی در این نشست با بیان اینكه حوزه مطبوعات، محل عبود و گذر خبر است تصریح كرد: این عرصه، حوزه ای زنده و پویاست و با توجه به این كه وزیر استان قم را در وزارتخانه، استانی ویژه قرار داده است لاز م است، به دلیل گستردگی مسائل فرهنگی و مطبوعات درقم، با دقت بیش تری كار شود.

وی افزود: وظیفه حمایت و نظارت مطبوعات به عهده اداره كل است كه برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید مدیران مسوول با اداره همكاری كنند.

حجت الاسلام رسایی برگزاری برنامه های آموزشی برای نیروها، رعایت اخلاق خبرنگاری، تقویت صنف مطبوعات و خانه مطبوعات و حضور مستمر مدیران مسئول در نشریه را از جمله مواردی دانست كه می تواند باعث ارتقاء كیفیت نشریات شود.

معاونت مطبوعاتی اداره كل نیز در این نشست با اشاره به جایگاه حساس و ویژه قم از مدیران خواست، تا در انعكاس اخبار دقت بیش تری داشته باشند.

لازم به ذكر است در این نشست مدیران مسئول نیز به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.