تبیان، دستیار زندگی
ت آیت الله نوری همدانی با مخالف موازین اسلم خواندن حضور زنان در ورزشگاه ها , خواستار آن شد كه رئیس جمهور در این قبیل موارد با حوزه های علمیه و علمای اسلام مشورت به عمل آورد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران آیت الله نوری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله نوری همدانی : حضور بانوان در ورزشگاه ها , مخالف موازین اسلامی است

آیت الله نوری همدانی با مخالف موازین اسلم خواندن حضور زنان در ورزشگاه ها , خواستار آن شد كه رئیس جمهور در این قبیل موارد با حوزه های علمیه و علمای اسلام مشورت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران آیت الله نوری همدانی در پاسخ به استفتایی درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها , اظهار داشت : روشن است كشور ایران , قدرت , عزت , استقلال و اقتدار خود در تمام عرصه های زندگی , سیاست , فرهنگ و فناوری , اقتصاد و جهاد را از اسلام به دست آورده است ; بنابر این رعایت و حفظ موازین اسلامی باید همیشه مورد نظر قرار گیرد.

ایشان افزود : اكنون با قدردانی از خدمات و فعالیت های رئیس جمهوری محترم , این تذكر لازم است كه پیشنهاد مذكور از دو جهت مخالف موازین اسلامی است : 1 ـ از جهت نگاه كردن زن به بدن مرد نامحرم و 2 ـ به این شكل شركت هزاران زن و مرد در یك مجمع و رفت و آمد آنها هر چند جای نشستن آنها از هم جدا باشد , بالاخره موجب اختلاط و فساد خواهد شد.

آیت الله نوری همدانی گفت : انتظار می رود در این قبیل جریان ها رئیس جمهوری محترم با حوزه های علمیه و علمای اسلام مشورت به عمل آورد.