تبیان، دستیار زندگی
یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تبریک پیروزی روحانی در انتخابات و قدردانی از مردم برای حضور پرشکوه در پای صندوق های رأی در پیامی گفت که مجلس شورای اسلامی آمادگی همکاری با دولت را در حوزه تقنین به منظور پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان دار
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جمالی در پیامی با تبریک به روحانی:

مجلس برای پیشرفت کشور آمادگی همکاری با دولت را دا
رد

یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تبریک پیروزی روحانی در انتخابات و قدردانی از مردم برای حضور پرشکوه در پای صندوق‌های رأی در پیامی گفت که مجلس شورای اسلامی آمادگی همکاری با دولت را در حوزه تقنین به منظور پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان دارد.

پیشخوان خبر تبیان
جمالی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، متن پیام تقدیر و تشکر محمدجواد جمالی نماینده فسا به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

اینجانب با سپاس از مردم شهیدپرور و حماسه ساز میهن اسلامی به ویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان فسا که با مشارکت مسئولانه، حداکثری و پرشورشان به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه 96 حماسه ای سترگ آفریدند، خداقوت گفته و به آستان حضرت دوست سجده شکر به جا می آورم.

همچنین ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران برای ایشان مزید توفیق در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه زعامت مقام معظم رهبری مسئلت می نمایم.

ضمنا آمادگی خود را در مجلس شورای اسلامی در حوزه تقنین برای همکاری با دولت محترم به منظور پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان اعلام می دارم.

همچنین صمیمانه ترین تبریکات خود را به منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیم کرده و امیدوارم این عزیزان با توکل به خداوند در جهت خدمت به مردم و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی موفق و سربلند باشند.

در انتها از همه دست اندرکاران اجرا، نظارت و برقراری امنیت نهایت تقدیر و تشکر به عمل می آورم.»


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .