تبیان، دستیار زندگی
رد   مركز فقهی ائمه اطهار (ع)، با نظارت دفتر حضرت آیت‌الله فاضل لنكرانی برای سال تحصیلی جدید از بین طلاب واجد شرایط نام‌نویسی می‌كند. مركز فقهی ائمه اطهار (ع) با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام كرد: به منظور تقویت بن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مركز فقهی ائمه اطهار (ع) قم دانش‌پژوه می‌پذیرد

مركز فقهی ائمه اطهار (ع)، با نظارت دفتر حضرت آیت‌الله فاضل لنكرانی برای سال تحصیلی جدید از بین طلاب واجد شرایط نام‌نویسی می‌كند.

مركز فقهی ائمه اطهار (ع) با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام كرد: به منظور تقویت بنیه علمی طلاب سطح یك حوزه و آشنایی بیشتر با فقهی، اصولی و ادبی متون درسی سطح عالی حوزه و نیز آماده‌سازی برای انجام پژوهش علمی، از طلاب پایه هفتم حوزه نام‌نویسی می‌كند.
در اطلاعیه آمده است: قبولی پایه ششم حوزه با دست‌كم معدل 16 و موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه شفاهی از جمله شرایط این دوره علمی است و این دوره فقط مخصوص طلاب مقیم قم است.
علاقه‌مندان به تحصیل در این مركز می‌توانند تا دوم خرداد ماه، همه‌روزه از ساعت 16:30 تا 21:30 به نشانی قم ـ خیابان چهارمردان ـ كوچه شماره 5 ـ كوچه شهید نیا ـ پلاك 22 ـ دفتر گروه‌های علمی مركز فقهی ائمه اطهار (ع) مراجعه و یا با تلفن 7831685-0251 تماس حاصل نمایند.
شایان ذكر است، آزمون ورودی در تاریخ 18 خرداد ماه برگزار می‌شود.