تبیان، دستیار زندگی
بخش حوزوی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، میزبان ٥ برنامه رونمایی از کتاب، نرم افزار و سایت در این نمایشگاه خواهد بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمایی از آثار مکتوب و نرم‌افزاری حوزوی در نمایشگاه قرآن

بخش حوزوی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، میزبان ٥ برنامه رونمایی از کتاب، نرم‌افزار و سایت در این نمایشگاه خواهد بود.

هومن بهلولی- روابط عمومی

نمایشگاه قرآن

به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بخش حوزوی نمایشگاه قرآن با هدف آگاهی ‌بخشیدن به فرهیختگان، نخبگان، مراکز و عموم قرآن‌‌‌دوستان از استعدادها و توانایی‌های بالقوه حوزویان و همچنین اهتمام به حرکت‌های سازمان‌یافته و طرح‌های نو و به‌روز و فراهم‌آوری زمینه تقویت ارتباط مراکز حوزوی با سطوح مختلف مردم و جامعه خصوصا فرهیختگان، برنامه‌هایی را در مدت برپایی نمایشگاه قرآن درنظر گرفته است.

در این بخش در فضایی بالغ بر ٧٥٠ متر مربع، حدود ٣٠ موسسه، مرکز و نهاد حوزوی مشارکت فعال خواهند داشت و هر کدام از مراکز بر حسب سیاست‌ها و خطمشی‌های اتخاذ شده برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده‌اند که از مهم‌ترین برنامه‌ها می‌توان به ارائه آثار برتر در قالب‌های مکتوب، نرم‌افزاری و اپلیکیشن موبایل، ٥ برنامه رونمایی از کتاب، نرم‌افزار و سایت و میزگردهای تخصصی و پژوهشی در هر روز اشاره کرد. در این میزگردها آخرین مسائل روز قرآنی با حضور اساتید و کارشناسان صاحب‌نام و چهره‌های نام‌آشنای ملی و بین‌المللی بررسی و آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی ارائه می‌شود.

همچنین در بخش دیگری از برنامه‌های کمیته حوزوی نمایشگاه قرآن، آثار روحانیون هنرمند در قالب‌های مختلف هنری عرضه و مسابقاتی فراگیر هم در خلال برنامه‌ها پیش‌بینی شده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی»  ٧ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.