تبیان، دستیار زندگی
افتتاحیه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که قرار بود 7 خرداد ماه در مصلی برگزار شود باز هم به تعویق افتاد. قرار است این نمایشگاه 8 خردادماه هم زمان با سومین روز ماه مبارک رمضان در مصلی برگزار شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتتاحیه نمایشگاه قرآن کریم باز هم به تعویق افتاد

افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که قرار بود 7 خرداد ماه در مصلی برگزار شود باز هم به تعویق افتاد.قرار است این نمایشگاه 8 خردادماه هم‌زمان با سومین روز ماه مبارک رمضان در مصلی برگزار شود.

پیشخوان خبر تبیان

قرآن کریم

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم قرار بود 6 خردادماه هم‌زمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد و مشارکت نهادهای مختلف در مصلی افتتاح شود اما با توجه به اینکه هر سال در نخستین روز ماه مبارک رمضان جامعه قرآنی به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند، زمان افتتاح این نمایشگاه یک روز به تأخیر افتاد و مسئولان زمان افتتاحیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را 7 خردادماه هم‌زمان با دومین روز ماه مبارک رمضان اعلام کردند.

اما با وجود اعلام رسمی از سوی معاونت قرآن و عترت ارشاد باز هم زمان برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به تعویق افتاد و حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت ارشاد با اشاره به تعویق زمان برپایی این نمایشگاه، دلیل این تأخیر را برگزاری نشست هیأت دولت اعلام کرد و گفت: دو روز گذشته اعلام شد که با توجه به مشخص شدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری هیأت دولت جلسه‌ای تشکیل خواهد داد، به دلیل اینکه ما هم قصد داریم در زمان افتتاحیه اعضای هیأت حضور داشته باشند افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را به تعویق انداختیم.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار قرآن، اخلاق و زندگی از 8 تا 24 خردادماه از ساعت 17 تا 24 در مصلی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .