تبیان، دستیار زندگی
ود در پی اعتراضات به حضور بانوان در ورزشگاهها , جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز با صدور اطلاعیه ای از رئیس جمهور خواست از صدور دستورات غیرشرعی جلوگیری كند. متن اطلاعیه بدین شرح است : به دنبال صدور دستور ریاست محترم جمهوری در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به رئیس جمهور : از صدور دستورات غیرشرعی جلوگیری شود

در پی اعتراضات به حضور بانوان در ورزشگاهها , جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز با صدور اطلاعیه ای از رئیس جمهور خواست از صدور دستورات غیرشرعی جلوگیری كند.

متن اطلاعیه بدین شرح است :

به دنبال صدور دستور ریاست محترم جمهوری در ارتباط با حضور بانوان در استادیوم های ورزشی , ابراز نگرانی های متعددی از سوی امت خداجوی و مومنین محترم خاصه مراجع عظام تقلید « دامت بركاتهم » صورت گرفت . جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز حمایت از نظر صریح مراجع عظام تقلید با ابراز تاسف از صدور این دستور ناصحانه , از مسئوولین ذیربط خاصه ریاست محترم جمهور درخواست می نماید كه با حسن تدبیر و هوشیاری نسبت به رفع این نگرانیها اقدام عاجل مبذول دارند.

امید است در مسائل مختلفی كه نیاز به كارشناسی اسلامی دارد با مشورت عناصر خبره و دلسوز و آشنا به مبانی اصیل اسلام ناب از صدور چنین دستورات غیرشرعی جلوگیری شود تا اقدامات موثر و قابل تقدیر دولت , در جهت تحقق احكام اسلامی و رسیدگی به محرومان كشور تحت تاثیر اینگونه مسائل قرار نگیرد.

والسلام علیكم و رحمت الله و بركاته

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

علی مشكینی