تبیان، دستیار زندگی
کودکان بلوط برنده جایزه ویژه انیمیشن از جشنواره بین المللی فیلم مدیا ویو مجارستان 2017 شد. کودکان بلوط یک انیمیشن مستند است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«کودکان بلوط» از جشنواره مجارستانی جایزه گرفت

«کودکان بلوط» برنده جایزه ویژه انیمیشن از جشنواره بین المللی فیلم «مدیا وِیو» مجارستان ٢٠١٧ شد.«کودکان بلوط» یک انیمیشن مستند است .

پیشخوان خبر تبیان

کودکان بلوط

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، انیمیشن «کودکان بلوط» به کارگردانی سعادت رحیم زاده برنده جایزه ویژه انیمیشن از بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم «مدیا وِیو» مجارستان- ٢٠١٧ شد.

«کودکان بلوط» یک انیمیشن مستند است که به روایتی شاد و رنگین از زندگی، آداب، رسوم، جغرافیا، پوشش، لباس، موسیقی، مراسم عروسی و... کهن مردمان کرد در ایران می پردازد. تولید «کودکان بلوط» به سفارش مرکز پویانمایی صبا و در استودیوی کیژان فیلم، با تکنیک رنگ روغن روی شیشه و به شکل دستی و فریم به فریم زیر دوربین به مدت یک سال اجرا شده است.

جشنواره بین المللی فیلم «مدیا وِیو» فیلم‌های بلند، نیمه بلند و کوتاه در بخش‌های انیمیشن، مستند، تجربی و موزیک ویدیو را شامل می‌شود. این جشنواره با هدف تبادل فرهنگی در اروپا، آسیای میانه و شمال آفریقا برگزار می‌شود تا جریان‌های مختلف فرهنگی در این بخش‌ها را به نمایش بگذارد.

جشنواره بین المللی فیلم «مدیا وِیو» بر توسعه فنی در تولید و توزیع فیلم‌ها تمرکز دارد و این کار را از طریق برگزاری کنفرانس‌ها، نمایش آثار و نمایشگاه‌هایی انجام می‌دهد. این جشنواره به دنبال این است که نشان دهد صنعت فیلم چگونه در رسانه‌های جدید ظهور پیدا می‌کنند و البته فن‌آوری‌های جدید باعث از بین رفتن فرهنگ سینما رفتن شده است.

عوامل تولید «کودکان بلوط» عبارتند از نویسنده و کارگردان: سعادت رحیم زاده، دستیار کارگردان: سارا رحیم زاده، طراحی ویژوال، کاراکتر، فضا و لی آوت: سعادت رحیم زاده، طراحی استوری برد: سارا رحیم زاده، طراحی کلید: سعید فرهنگی، سعادت رحیم زاده، طراحی میانی: سعید فرهنگی، فرسام سنگیانی، اجرای رنگ ونقاشی: ندا نورانی، تیما ایلدار فرد، پارمیس احمدیه، مونا باقری و سارا رحیم زاده، فیلمبردار: سارا رحیم زاده، طراحی تجهیزات و نور: رضا تیموری، کامپوزیت و تدوین: حمید فنایی، صدابردار: محمدرضا مینا پور، صدا گذاری و میکس: زهره علی اکبری، محمدضا مینا پور، موسیقی: اقتباسی، مدیر تولید: سارا رحیم زاده، مجری طرح: سعادت رحیم زاده و کیژان فیلم و تهیه شده در مرکز پویانمایی صبا.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .