تبیان، دستیار زندگی
فراخوان سی و چهارمین بین المللی فیلم کوتاه تهران منتشر شد. و علاقه مندان از اول خرداد می توانند در سایت جشنواره ثبت نام کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران منتشر شد

فراخوان سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران منتشر شد.و علاقه‌مندان از اول خرداد می توانند در سایت جشنواره ثبت نام کنند.

پیشخوان خبر تبیان

فراخوان

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، فراخوان سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران منتشر شد و علاقه‌مندان از اول خرداد می توانند در سایت جشنواره ثبت نام کنند.

این جشنواره با هدف ارتقای دانش سینمایی، ایجاد فضای رقابت سازنده بین فیلمسازان، شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان سینمای مستقل و آینده، بازاریابی داخلی و خارجی و عرضه اقتصادی فیلم به نفع تولیدکنندگان فیلم کوتاه برگزار خواهد شد.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران مهرماه سال جاری و به دبیری سیدصادق موسوی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۶ فرصت دارند تا در سایت جشنواره ثبت‌نام و آثار خود را ارسال کنند.

نسخه کامل فراخوان سی و چهارمین دوره این جشنواره در سایت انجمن سینمای جوانان ایران به آدرس www.iycs.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .