تبیان، دستیار زندگی
ور "پرسمان مهدویت"، مجموعه پرسش و پاسخهایی در مورد مهدویت است که به زودی از سوی مؤسسه فرهنگی انتظار نور در قالب کتاب منتشر می شود. به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام معصومی مسئول مؤسسه فرهنگی انتظار نور با ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از سوی مؤسسه فرهنگی انتظار نور

"پرسمان مهدویت"، مجموعه پرسش و پاسخهایی در مورد مهدویت است که به زودی از سوی مؤسسه فرهنگی انتظار نور در قالب کتاب منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام معصومی مسئول مؤسسه فرهنگی انتظار نور با اشاره به ویژگیهای این اثر اعلام کرد: مجموعه پرسمان مهدویت ، پاسخ به پرسشهایی است که در این موضوع از سوی اقشار مختلف مردم به مؤسسه رسیده است.

پرسمان مهدویت با توجه به اختلاف سطح عملی، تفاوتهای سنی و تنوع فرهنگی پرسشگران، تدوین و تنظیم شده است. شیوایی ،  سادگی و اختصار از ویژگیهای این اثر است .

به گفته حجت الاسلام معصومی پاسخگویی دینی از دیگر فعالیتهای مؤسسه فرهنگی انتظار نور است، پرسشهای بسیاری از سوی اقشار مختلف در گروههای سنی و علمی متفاوت جامعه به مؤسسه رسیده است که با توجه به تعدد مباحث مطرح شده در آنها،  اقدام به توزیع آن در بخش های مختلف پژوهشی مؤسسه شد. محققان هر گروه نیز با توجه به تخصصهای مربوطه پاسخ پرسشها را فراهم آورنده اند. این مجموعه پرسش و پاسخها نیز به طور مستقل در حال تدوین و تحقیق است .

بنا بر اعلام مؤسسه فرهنگی انتظار نور این پرسشها و شبهات در مورد مهدویت در حال حاضر به صورت تخصصی موضوع نگاری ، فهرست نویسی و نمایه سازی می شود .