تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال جوانان شروعی بسیار خوب داشت. اصولا آغاز هر تورنمنتی بسیار سخت است. تیم در اضطراب کامل، تورنمنت را آغاز می کند و استرس و فشار روانی بسیار بالاست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شروع امیدوارکننده جوانان

تیم ملی فوتبال جوانان شروعی بسیار خوب داشت. اصولا آغاز هر تورنمنتی بسیار سخت است. تیم در اضطراب کامل، تورنمنت را آغاز می‌کند و استرس و فشار روانی بسیار بالاست.

پیشخوان خبر تبیان
درخشان

به گزارش تبیان به نقل از روزنامه جام جم ؛بخصوص آن‌که این تورنمنت، مسابقات جام‌جهانی باشد. فکر نمی‌کردم تیم جوانان ایران در اولین بازی خود در جام‌جهانی تا این حد آرامش داشته باشد و این نشان می‌دهد که امیرحسین پیروانی و همکارانش به خوبی تیم را آماده کرده‌اند.

پیش‌بینی می‌شد روح و روان تیم زیر فشار باشد؛ اما تیم ما با آرامش کامل بازی کرد و این برای فوتبالدوستان ایرانی امیدوار کننده بود. این برد می‌تواند به تیم ما آرامش و شخصیت بهتری بدهد تا با روحیه و وضعیت بهتری به دیدار زامبیا و بعد از آن پرتغال برود.

تیمی که مقابل کاستاریکا دیدیم به شکلی محسوس، نسبت به دیدارهای آسیایی، بهتر ظاهر شد و هماهنگ‌تر و منظم‌تر بازی می‌کردیم. بازیکنان ما در همه خطوط بخصوص خط دفاعی، وظایفی کاملا مشخص داشتند و امیدوارم همین نظم، آرامش و طراوت در بازی بعد ما هم دیده شود. ضرورت دارد در بازی با زامبیا (که دیدار اول خود مقابل پرتغال را به سود خود تمام کرده و قهرمان آفریقاست و به نظر خطرناک می‌آید) با همین سرعت تیمی و با همین میزان هوشیاری بازی کنیم.


منبع: روزنامه جام جم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .