تبیان، دستیار زندگی
اردوی راهیان نور امسال از10 مهرماه آغاز شد، اظهاركرد: تاکنون 3 مرحله از اردوهای راهیان نور در سراسر كشور برگزار شده است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز اردوهای راهیان نور تابستانی از تیر ماه

راهیان نور

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوگاه ها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: اردوهای راهیان نور تابستانی از 10 تیرماه آغاز و تا 20 شهریورماه ادامه می یابد.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی علی اکبرزاده، با بیان این كه اردوی راهیان نور امسال از10 مهرماه آغاز شد، اظهاركرد: تاکنون 3 مرحله از اردوهای راهیان نور در سراسر كشور برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوگاه ها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش تصریح كرد: مرحله اول اردوهای راهیان نور از10 مهرتا امتحانات دی ماه، مرحله دوم از بهمن ماه تا تعطیلات عید نوروز و مرحله سوم بعد از تعطیلات عید نوروز تا یک هفته قبل برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه اردوهای دانش آموزی از یک هفته قبل از امتحانات تا پایان امتحانات خرداد تعطیل می شود، بیان کرد: مرحله چهارم برگزاری اردوهای راهیان نور تابستانی از حدود 10 تیرماه آغاز و تا 20 شهریورماه ادامه می یابد.

علی اکبرزاده با بیان این كه دانش آموزان دختر بیشتر از پسرها در اردوی راهیان نور شرکت داشته اند، تصریح کرد: طبق آمار ارسالی از استان ها، حدود 500 هزار دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند.

مرکز یادگیری سایت تبیان

منبع: http://www.medu.ir