تبیان، دستیار زندگی
ورزشگاه آزادی آماده بهره برداری شد سالن 12 هزار نفری آزادی برای  پاتیناژ آماده می شود نخستین زمین چمن فوتبال بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران آماده بهره برداری شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، فاز یك زم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زمین چمن فوتبال بانوان ورزشگاه آزادی آماده بهره برداری شد

سالن 12 هزار نفری آزادی برای  پاتیناژ آماده می شود

نخستین زمین چمن فوتبال بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران آماده بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، فاز یك زمین شماره 3 مجموعه ورزشی آزادی تهران كه با دستور محسن مهرعلیزاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی قرار بود برای فوتبال بانوان راه اندازی شود با اعتباری بالغ بر یكصد میلیون تومان آماده بهره برداری شد.

در شرایط فعلی با حصاركشی اطراف این زمین، ساخت سرویس های بهداشتی، رختكن، در نظر گرفتن اراضی حاشیه این زمین برای سایر رشته ها، ورزشكاران می توانند از این خدمات استفاده كنند.

بعد از بهره برداری از این زمین و با نظر كارشناسان، فاز 2 این زمین برای احداث استادیوم 25 هزار نفری برای بانوان طراحی و اجرا خواهد شد.

هم اكنون برای بهره برداری از این زمین به معاونت ورزشی بانوان ابلاغ شده است تا در زمان لازم این كار را انجام دهند.

سالن 12 هزار نفری آزادی برای پاتیناژ آماده می شود.

پیش از انقلاب اسلامی ، سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برای استفاده عموم مردم تاسیس شده بود ، اما بعد از انقلاب سالن فوق برای استفاده پاتیناژ تعطیل شد.

اخیرا با دستور رییس سازمان تربیت بدنی و كمك مشاور طرح جامع ورزش كلیه نیروها بسیج شده اند تا كلیه امكاناتی كه از سال ها پیش در این ورزشگاه وجود داشته است را تعمیر و آماده بهره برداری كنند. این سالن تا 2 ماه دیگر آماده بهره برداری است و هم اكنون تاسیسات موجود به انجماد آب در این سالن می پردازند. در صورت آماده شدن این سالن برنامه های مسابقاتی برای علاقه مندان در نظر گرفته می شود.