تبیان، دستیار زندگی
رد  سومین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از روز گذشته در كرمانشاه رسما آغاز به كار نمود. این اجلاس كه به صورت منطقه ای در 4 استان غربی كشور شامل كرمانشاه , ایلام , همدان , كردستان در شهرستان كرمانشاه برگزار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سومین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در كرمانشاه آغاز به كار كرد

سومین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از روز گذشته در كرمانشاه رسما آغاز به كار نمود.

این اجلاس كه به صورت منطقه ای در 4 استان غربی كشور شامل كرمانشاه , ایلام , همدان , كردستان در شهرستان كرمانشاه برگزار می شود دارای 2 بخش تخصصی و عمومی است كه نشست تخصصی این اجلاسیه با حضور 250 نفر از علمای استانهای 4 گانه و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در چارچوب كمیسیونهای حوزه های علمیه , به ریاست آیت الله مقتدایی , كمیسیون روحانیت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین غروی , كمیسیون سیاسی ـ اجتماعی به ریاست آیت الله یزدی و كمیسیون فرهنگی ـ تبلیغی به ریاست آیت الله ممدوحی صبح دیروز آغاز شد.

در جلسه افتتاحیه این نشست تخصصی پس از خیرمقدم توسط آیت الله نجومی , آیت الله مقتدایی دبیر اجلاسیه گزارشی از روند برگزاری اجلاس ارائه نمود.

آیت الله یزدی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز با ایراد بیاناتی ضرورت برگزاری اجلاسیه های منطقه ای و كاربردی شدن برنامه ها را تبیین نمود.

در ادامه این اجلاسیه هر یك از كمیسیونهای چهارگانه با حضور 50 نفر از علمای منطقه و اعضای جامعه مدرسین بررسی دستور جلسات تعیین شده را آغاز نمودند.

خاطرنشان می شود نشست كمیسیونها تا پایان دیشب ادامه داشت و مصوبات كمیسیونها در نشست عمومی امروز به بحث و بررسی در نشست عمومی گذاشته می شود.