تبیان، دستیار زندگی
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم می تواند در ورزشگاه آزادی لخویای قطر را شکست دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس می‌تواند لخویا را شکست دهد

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم می تواند در ورزشگاه آزادی لخویای قطر را شکست دهد.

پیشخوان خبر تبیان
درخشان

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا ؛حمید درخشان  درباره دیدار پرسپولیس مقابل لخویای قطر، اظهار کرد: بازی سختی در انتظار پرسپولیس است.  لخویا تیم خوبی است و قاعدتا برای کسب نتیجه‌ به ورزشگاه آزادی می‌آید.

او در ادامه‌ درباره محرومیت هواداران پرسپولیس در این باره هم گفت‌: نبود هواداران تاثیر زیادی در عملکرد تیم خواهد داشت. آنها اگر بودند مطمئنا به روند موفقیت ما کمک می‌کردند، اما به‌ هر حال AFC این گونه تصمیم گرفته است. هواداران باید بیشتر دقت می‌کردند تا در بازی‌ها کاری نمی‌کردند که باعث محرومیت آنها از سوی AFC شود. اگر خاطرتان باشد در دیدارهای تیم‌ ‌ملی هم اتفاقاتی رخ داد که خدا را شکر AFC رای به محرومیت هواداران نداد.

وی ادامه‌ داد: این که هواداران حضور ندارند تاثیرگذار است، اما پرسپولیس باید خودش خوب بازی کند تا مقابل حریفش به برتری برسد. پتانسیل‌ این کار را هم دارد.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره نبود کمال کامیابی نیا در این بازی هم گفت‌: نبود این بازیکن بسیار تاثیرگذار است. ما امیدواریم که کادرفنی پرسپولیس بتواند راهکار مناسبی را برای این منظور پیدا کند و بازیکنی که به جای کمال به میدان می‌رود بتواند وظایفش را به خوبی انجام دهد. پرسپولیس اگر می‌خواهد از این مرحله صعود کند باید در تهران کار را تمام کند. این تیم پتانسیل‌ این را دارد که لخویا را در تهران شکست بدهد.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .