تبیان، دستیار زندگی
ری مصر با قصد خدمت به رژیم اشغالگرقدس و استكبار جهانی به سركردگی آمریكای جنایتگار در پنجم آوریل 2006 میلادی حكم شناسائی رسمی فرقه ضاله بهائیت را در مصر صادر كرد. در این حكم كه از سوی دادگاه عدالت اداری مصر برای اجرا به وز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه مجمع جهانی اهل بیت «علیهم السلام» در محكومیت به رسمیت شناختن فرقه ضاله بهائیت توسط دادگاههای مصری

مصر با قصد خدمت به رژیم اشغالگرقدس و استكبار جهانی به سركردگی آمریكای جنایتگار در پنجم آوریل 2006 میلادی حكم شناسائی رسمی فرقه ضاله بهائیت را در مصر صادر كرد.

در این حكم كه از سوی دادگاه عدالت اداری مصر برای اجرا به وزارت كشور ابلاغ شده است بهائیت بعنوان یك دین مورد تائید قرار گرفته و فاروق عبد القادر ریاست این دادگاه آن را مخالف شریعت اسلام ندانسته است.

مجمع جهانی اهل بیت (ع) صدور این حكم را در جهت اهداف سیاسی رژیم صهیونیستی و حامیان مستكبر آن می داند و ضمن محكوم كردن آن اعلام می دارد بهائیت جریانی سیاسی است كه تمام دلائل تاریخی و اسناد مدارك خدشه ناپذیر مجعول بودن آنرا توسط استعمارگران انگلیسی بمنظور ایجاد شكاف در صفوف مسلمین اثبات می كند.

اگرچه درسالهای 1960 و 1975 میلادی از فعالیت بهائیون در مصر ممانعت بعمل آمد و گروندگان به آن مرتد اعلام شدند و اینك نیز این حكم جدید با مخالفت صریح مؤسسات وشخصیتهای اسلامی مانند الازهر،مفتی مصر،شیخ یوسف قرضاوی و دیگران مواجه شده است ولی ضروری است همگام و همسو با مجمع جهانی اهل بیت «علیهم السلام» همه مؤسسات و شخصتیهای اسلامی اعم از شیعه و سنی و اصحاب فكر و قلم و رسانه های گروهی كه حراست از دین مقدس اسلام عزیز را وظیفه اصلی خود می دانند ، در برابر این حكم دادگاه مصر كه موجب ایجاد اختلاف درمیان ادیان می‌گردد موضع قاطع گرفته و در سخنان و نوشته ها و بیانیه های خود ضمن نفی اكید مشروعیت بهائیت بشدت آن را محكوم و ابعاد توطئه های بعدی كه تالی فاسد چنین نگرشهای شیطانی است را افشاء نمایند و بدینوسیله دشمنان اسلام را برای همیشه تاریخ از صدور چنین احكامی پشیمان كنند.

مجمع جهانی اهل بیت (ع)