تبیان، دستیار زندگی
سید ابراهیم رئیسی در بیانیه ای برای دولتمردان و رئیس جمهور منتخب، آرزوی موفقیت کرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه‌ی رئیسی  برای دولتمردان و رئیس جمهور منتخب

امیدوارم دغدغه معیشتی محرومان اولویت دولت دوازدهم باشد

سید ابراهیم رئیسی در بیانیه‌ای برای دولتمردان و رئیس جمهور منتخب، آرزوی موفقیت کرد...

پیشخوان خبر تبیان
رئیسی

به گزارش تبیان به نقل از  روزنامه جوان، سید ابراهیم رئیسی در بیانیه‌ای برای دولتمردان و رئیس جمهور منتخب، آرزوی موفقیت کرد و گفت با تکیه بر رأی قریب به 16میلیون ایرانی خواهان تغییر، همه ظرفیت‌ها را برای پیگیری مطالبات مردم در مبارزه با فساد و تبعیض به کار می‌گیرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

ملت عزیز و بزرگوار ایران!

خداوند متعال را سپاسگزارم كه حضور باشكوه شما مردم فهیم در انتخابات ریاست جمهوری، عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش نمایان ساخت و چشم جهانیان را خیره كرد.

نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب در شكل‌گیری این حماسه با عظمت بر كسی پوشیده نیست. امنیت و استقلال و پیشرفت كشور، همواره مرهون هدایت‌های داهیانه ایشان بوده و اینجانب به عنوان سرباز این نظام و خادم ملت شریف ایران، وظیفه خود می‌دانم از مراجع عظام تقلید و علماء اعلام، طلاب و دانشجویان، كارگران و كشاورزان، بازاریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران و تمامی گروه‌ها و تشكل‌ها و همه زنان و مردان سلحشور ایران اسلامی تشكر نمایم.

همچنین از مردم عزیزی كه با محبت خویش به اینجانب اعتماد نموده و در سفرهای مختلف به استان‌های كشور، جلوه‌های ماندگار و فراموش نشدنی از عزم انقلابی و انسجام اجتماعی خلق نمودند، صمیمانه تقدیر نمایم. بی تردید پیروز اول این انتخابات ملت شریف ایران می‌باشند كه حماسه‌ای بزرگ خلق نمودند.

با تکیه بر رأی قریب به 16میلیون ایرانی خواهان تغییر، همه ظرفیت‌ها را برای پیگیری مطالبات مردم در مبارزه با فساد و تبعیض به کار می‌گیرد.

دستاورد مهم این انتخابات، سیاست ورزی اخلاق‌مدار، تكلیف محوری و طرح گفتمان «توجه به محرومان» و «مبارزه با فساد و تبعیض» بود كه فراتر از جناح بندی‌های رایج سیاسی، به مطالبه عمومی مردم تبدیل شد و به تدریج مورد اذعان و تعهد دیگر نامزدهای انتخاباتی نیز قرار گرفت.  رأی قریب به ۱۶ میلیون ایرانی خواهان تغییر، سرمایه‌ای مهم و پشتوانه عظیم است كه به هیچ وجه نمی‌توان آن را در عرصه سیاسی و تصمیم‌گیری كلان كشور نادیده گرفت. اینجانب با اتكا به همین پشتوانه مردمی، همه ظرفیت‌ها را برای پیگیری مطالبات مردم در مبارزه با فساد و تبعیض و تحكیم ارزش‌های انقلاب اسلامی به كار خواهم بست و هر اراده و تلاشی در دولت آینده با این جهت‌گیری را مورد حمایت قرار خواهم داد و همواره زبان گویای محرومان خواهم بود.

اگرچه حضور بانشاط و حداكثری مردم پای صندوق‌های رأی كام هر ایرانی را شیرین كرد. لكن برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی و تخلفات آشكار در قبل و حین برگزاری انتخابات از لحظات تلخ این انتخابات بود كه آن را از مسیر قانون پیگیری خواهم نمود، اما هم اكنون همگان باید عزم خود را جزم كنیم تا با ساختن ایرانی آباد بر استقلال وآزادی و كرامت برای این ملت پافشاری نماییم.

به روح مطهر امام راحل و شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی درود می‌فرستم و برای ملت قهرمان ایران آینده‌ای سرشار از موفقیت و بهروزی آرزو می‌كنم. همچنین برای تمام دولت‌مردان و رئیس‌جمهور منتخب آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اجرای عدالت اجتماعی و رفع دغدغه‌های اقتصادی مردم و معیشتی محرومان در اولویت برنامه‌های دولت دوازدهم قرار گیرد.

منبع: روزنامه جوان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .