تبیان، دستیار زندگی
معاونت شبکه های اجتماعی تبیان، پیرامون شعار سال 1395 با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، مسابقه ویژه ای را برگزار کرد و هم اکنون منتخبین این مسابقه معرفی خواهند شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

منتخبین مسابقه «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»

معاونت شبکه های اجتماعی تبیان، در راستای پیگیری و عمل به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) پیرامون شعار سال 1395 با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، مسابقه ویژه ای را برگزار کرد و هم اکنون منتخبین این مسابقه معرفی خواهند شد.

مسابقه «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از 26 دی ماه 1395 آغاز شد و پس از طی زمان شرکت در مسابقه، به دلیل درخواست کاربران شرکت کننده، زمان مسابقه تا 20 فروردین ماه 1396 تمدید شد.

در این مسابقه که در دو بستر سامانه وبلاگ تبیان (تبلاگ) و شبکه اجتماعی تبیان برگزار شد، حضور و فعالیت وبلاگ نویسان علاقه مند به موضوع اقتصاد مقاومتی را شاهد بودیم. ایجاد وبلاگ های متعدد و فعال در زمینه بررسی اقتصاد مقاومتی، ارائه راهکارها و پیشنهادات کاربردی و همچنین نشر و گسترش فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و ... ، در کنار صفحات فعال اقتصاد مقاومتی در شبکه اجتماعی تبیان، شور و شوق کاربران را در مسابقه «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» به عرصه ظهور کشاند.

پس از بررسی تمام وبلاگ ها و صفحات شبکه اجتماعی شرکت کننده در مسابقه، منتخبین این مسابقه به تفکیک هر بخش معرفی خواهند شد:

» منتخبین بخش وبلاگ:

ردیفوبلاگ های برگزیدهکاربرجایزه

1

ما متوقف نمی شویمسروش اسدییک میلیون تومان

2

اقتصاد مقاومتیرسول گلی زاده800 هزار تومان

3

اقتصاد پویاسیدعلیرضا كلالی500 هزار تومان

» منتخبین بخش شبکه اجتماعی:

ردیفصفحات برگزیده شبکه اجتماعیکاربرجایزه

1

اقتصادمقاومتی، رشد و شکوفایی‌کشورعلی قربانی دولابی300 هزار تومان

2

اقتصاد مقاومتیعصمت رزاز200 هزار تومان

3

اقتصاد مقاومتی و اهدافسولماز اسدی100 هزار تومان

***

» نحوه دریافت جوایز:

- کاربران منتخب برای دریافت جوایز، می بایست عضویت خود در سایت تبیان را حداکثر تا 10 تیر 1396 تایید نهایی نمایند.

- منتخبین مسابقه پس از تکمیل مدارک، می بایست اطلاعات شماره حساب بانکی به نام خود، نوع حساب و نام بانک را به همراه نام و نام خانوادگی و شناسه کاربری، به پست الکترونیک باشگاه کاربران تبیان به آدرس ارسال نمایند.

- راهنمای عضویت در سایت تبیان از اینجا قابل مشاهده است. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، از طریق مشاوره عضویت (اینجا) درخواست خود را مطرح کنید و یا سوالات خود را از طریق پست الکترونیک بخش عضویت به آدرس پیگیری نمایید.


باشگاه کاربران تبیان - شبکه اجتماعی - سامانه وبلاگ (تبلاگ)