تبیان، دستیار زندگی
نماینده مردم تهران در مجلس نهم در پیامی تأکید کرد: رقابت انتخاباتی پایان یافته و فصل کار و تلاش برای ساختن ایران اسلامی آغاز شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زاکانی در پیام تبریک به روحانی

نماینده مردم تهران در مجلس نهم در پیامی تأکید کرد: رقابت انتخاباتی پایان یافته و فصل کار و تلاش برای ساختن ایران اسلامی آغاز شده است.

پیشخوان خبر تبیان

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم در پیامی پیروزی حسن روحانی را در انتخابات ریاست‌جمهوری تبریک گفت.

متن پیام زاکانی به شرح زیر است:

هوالحکیم

واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا

همراهان گرامی بار دیگر دست عنایت خداوند متعال جلوه‌گری کرد و حماسه جاودان دیگری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری رقم خورد.

1. نتیجه آراء هر چه باشد باید به این حماسه بالید و به رهبری معظم انقلاب اسلامی و مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه همه شرکت‌کنندگان در انتخابات  تبریک و شادباش گفت و از خداوند بزرگ عظمت و شوکت این ملت افتخار آفرین را خواستار شد.

2. شمارش اولیه حکایت از پیشی گرفتن جناب آقای روحانی در انتخابات و پیروزی وی دارد. علیرغم همه بداخلاقی و خلاف‌گویی‌های ایشان و همفکرانش در ایام تبلیغات و تخلفات صورت گرفته توسط مسئولین دولتی قبل و در حین برگزاری انتخابات - تا جایی که شائبه مهندسی آراء را در ذهن‌ها متبادر می‌ساخت و اعتراضات را برمی‌انگیخت -  با پایان انتخابات و سیر قانونی آن،  باید به جناب آقای روحانی تبریک گفت و اعلام نمود که رقابت انتخاباتی پایان یافته و فصل کار و تلاش برای ساختن ایران اسلامی آغاز شده است و در این راه همه نیروهای انقلابی برای توفیق ایشان در خدمت به انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران آرزوی موفقیت کرده و از هیچ کوشش و کمکی دریغ نخواهند کرد.

3. جناب آقای روحانی باید بدانند اعتراضات جبهه انقلاب به تخلفات صورت گرفته از مجاری قانونی دنبال خواهد شد و دلدادگان به انقلاب اسلامی مثل فتنه‌گران، آسمان ریسمان نخواهند کرد تا برای قدرت‌طلبی چند روزه دنیای خویش با سرمایه‌های معنوی و مادی مردم رشید ایران بازی نموده و با دروغ‌گویی‌ها و تهمت‌زنی‌های بسیار، قابلیت‌های فوق‌العاده چهل میلیون رای را در سال 88 از بین ببرند.

آنچه مهم است مصالح انقلابی و منافع ملی است و در این راه همه ظرفیت‌های جبهه انقلاب در خدمت شما برای اعتلای ایران اسلامی است و بالطبع عهد اخوت ما نیز با جنابعالی تا نقطه‌ای خواهد بود که از خط مستقیم انقلاب اسلامی و خدمت به مردم عزیز جدا نشوید.

4. بی‌شک خدمات حضرتعالی در مسیر فوق‌الذکر را با همه وجود پشتیبانی خواهیم نمود و تمام ظرفیت‌های خویش را برای موفقیت اقدامات خوب‌تان به کار خواهیم بست و در مقابل، اقوال و افعال جنابعالی و همراهان‌تان را به دقت مدنظر قرار داده و از قصورها و تقصیرهای احتمالی نخواهیم گذشت و مانع حاکمیت اقدامات مخالف استقلال،  آزادی، معنویت، عدالت، امنیت، آسایش و رفاه مردم و پیشرفت ایران اسلامی به طور قانونی خواهیم بود و به مدد الهی لحظه‌ای در مقابله با اشرافی‌گری و غارتگری بیت‌المال تردید نخواهیم کرد.

5. تازه راه آغاز شده است و مسیر روشن آینده به ما نوید می‌دهد که با حضور فعال و شبانه‌روزی خود انقلاب سوم را آغاز کرده و در پرتو آن ایران اسلامی را بر مکتب امام ره بسازیم و الگویی برای مسلمانان و محرومین جهان قرار دهیم. انشاءالله


منبع : تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .