تبیان، دستیار زندگی
سرکنسول ایران در مونیخ ضمن قدردانی از ایرانیان مقیم آلمان به خاطر حضورشان در انتخابات گفت: فرزندان ایران به خوبی اعتلای فکری، سیاسی و پیوند جدایی ناپذیر خود با میهن عزیز را دیروز در مونیخ نشان دادند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قدردانی سرکنسول ایران در مونیخ از حضور گسترده ایرانیان مقیم در انتخابات

سرکنسول ایران در مونیخ ضمن قدردانی از ایرانیان مقیم آلمان به خاطر حضورشان در انتخابات گفت: فرزندان ایران به خوبی اعتلای فکری، سیاسی و پیوند جدایی‌ناپذیر خود با میهن عزیز را دیروز در مونیخ نشان دادند.

پیشخوان خبر تبیان
عبدالله نکونام

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالله نکونام قدیری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در مونیخ در پیامی از ایرانیان مقیم آلمان به خاطر حضورشان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و ادای احترام خالصانه؛

بدین وسیله صمیمانه‌ترین قدر‌دانی خود را تقدیم می‌کنم به هم‌میهنان عزیزی که روز گذشته برای حضور و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری وقت گرانبهای خود را  اختصاص دادند و از راه‌های دور و نزدیک، به رغم یک روز کاری و درسی، اوقاتی بارانی و محدودیت مکانی کنسولگری به پای صندوق رای آمدند و ترازی بالا از حضور و رای دهی در بین جامعه ایرانیان فرهیخته مقیم جنوب آلمان را برجای گذاشتند.

حضور بسیار معنادار، گسترده و بانشاط شما گرامیان، سرافرازی ایرانیان و یکپارچگی هم‌میهنان مقیم را به زیبایی به نمایش گذاشت.

فرزندان ایران به خوبی اعتلای فکری، سیاسی و پیوند جدایی‌ناپذیر خود با میهن عزیز را دیروز در مونیخ نشان دادند و همه دیدند مردم کشوری که در محاصره ناامنی در منطقه پیرامونی خود قرار دارند چگونه نظر و دیدگاهشان را با برگه رای و در چارچوب‌های مدنی بیان می‌دارند و این در حالی است که متاسفانه در دیگر کشورهای منطقه ما بیان نظر و رای تنها از طریق گلوله است و خشونت و افراط .

لازم می‌دانم بطور ویژه از معتمدین شما هم‌میهنان گرامی که قبول زحمت کرده و عضویت در هیأت‌های اجرایی و نظارت را پذیرفتند و در برگزاری این انتخابات باشکوه سرکنسولگری را یاری کردند، تشکر کنم.

از همکاران عزیزم در سرکنسولگری اعم از آنهایی که مستقیما درگیر اجرا و نظارت بر انتخابات بودند و همچنین عزیزانی که در بخش پشتیبانی تلاش فراوانی به عمل آوردند  صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

همواره پیروز و سربلند باشید

عبدالله نکونام قدیری


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .