تبیان، دستیار زندگی
شمارش آرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و با اکثریت آرا دکتر حسن روحانی برای دومین دوره، رئیس جمهور ایران شد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : آزاده مرنی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوازدهمین رئیس جمهور

شمارش آرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و با اکثریت آرا دکتر حسن روحانی برای دومین دوره، رئیس جمهور ایران شد.

بخش سیاست تبیان
دوازدهمین رئیس جمهور

پس از ماه ها انتظار ، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و مردم شریف ایران اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری با حضور گسترده ی خود پای صندوق های رای ، بار دیگر برگ زرین دیگری را در تاریخ ثبت نمودند.

اعلام نتیجه رسمی انتخابات ریاست جمهوری

پس از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ؛ با اکثریت آرا "آقای دکتر حسن روحانی" رسما برای چهار سال دیگر رئیس جمهور ایران اسلامی شد. ضمن تبریک به ایشان ، امید آن می رود که شاهد پیشرفت همه جانبه ی کشور در این چهار سال باشیم. چهار سالی که بی تردید بسیاری از برنامه ها و عملکردهای دولت یازدهم را به مرحله ی نهایی و ثمردهی خواهد گذاشت. باشد که همگان در مسیر اعتلای میهن اسلامی در کنار رئیس جمهور منتخب کوشا باشیم.

در اینجا شایسته است که به حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی نیز تبریک گفته شود زیرا که وی بار دیگر اخلاق مداری را برای جامعه ی ایرانی به ارمغان آورد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در طول مناظره های انتخاباتی و دوره ی تبلیغات انتخاباتی با خویشتنداری و مصلحت اندیشی به یکی از بااخلاق ترین کاندیداها معروف شد و امیدواریم ایشان نیز در آستان مقدس رضوی و خدمت رسانی به زائران آن حرم مطهر ادامه ی مسیر دهند که این خدمت ارزشی والا و غیر قابل توصیف دارد.

در آخر از تمامی مردم ایران اسلامی برای اعتماد به نظام اسلامی و لبیک گفتن به پیام مقام معظم رهبری در راستای شرکت همگانی در انتخابات قدردانی کنیم و همچنین باید از تمامی کاندیداهای محترم که در مسیر پیشرفت کشور و استحکام نظام اسلامی احساس مسئولیت نموده و در این مسیر قدم گذاشته بودند تشکر نماییم.