تبیان، دستیار زندگی
یک نماینده اصلاح طلب مجلس تاکید کرد: رایی که داده شد رای به گفتمان اصلاحات و برنامه های آقای روحانی بود و پاسخ اعتماد مردم این است که از تفسیرهای ناصواب خودداری کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میرزایی: رأی مردم رأی به برنامه‌های «روحانی» بود

یک نماینده اصلاح طلب مجلس تاکید کرد: رایی که داده شد رای به گفتمان اصلاحات و برنامه‌های آقای روحانی بود و پاسخ اعتماد مردم این است که از تفسیرهای ناصواب خودداری کنیم.

پیشخوان خبر تبیان

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، جلال میرزایی در ارزیابی خود از حضور و مشارکت مردم در انتخابات گفت: حضور مردم در این شرایط کم نظیر بود و پاسخ این اعتماد این است که از تفسیرهای ناصواب خودداری کنیم و بپذیریم رایی که داده شده رای به گفتمان اصلاحات و برنامه‌های آقای روحانی بود.

نماینده مردم ایلام درمجلس تصریح کرد: باید مجال بدهیم که این برنامه ها اجرایی شود و نخواهیم که یک عده علیه دولت کارشکنی کنند.

این عضو فراکسیون امید مجلس افزود: پیام انتخابات روشن است. این پیام حکایت از گفتمان دولت و اصلاحات و به نوعی امیدوار بودن، دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باید به پیام واقعی رای توجه کنیم و از تعدیل و تفسیرها خودداری کنیم، راه امیدواری و پیام این انتخابات به برنامه‌های روحانی است. اینکه دوباره بخواهیم کلی گویی کنیم در واقع به  حاشیه بردن برنامه های آقای روحانی است.

میرزایی در پایان اظهار کرد: وعده‌هایی که به مردم داده شده نشان می دهد که اقبال اصلی مردم به این گفتمان بوده است و این گفتمان در چارچوب نظام وظایف خود را انجام خواهد داد.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .