تبیان، دستیار زندگی
شد عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی با عجولانه توصیف کردن تصمیم دولت درباره حضور زنان در ورزشگاه ها گفت: همانطور که نگاه کردن زن برهنه توسط مردان گناه است، برای زنان مسلمان نیز از نظر شرعی درست نیست ساق پای برهنه مردان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمد تقی رهبر خواستار پس گرفتن دستور رییس جمهور در مورد ورود بانوان به مکانهای ورزشی شد

عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی با عجولانه توصیف کردن تصمیم دولت درباره حضور زنان در ورزشگاه ها گفت: همانطور که نگاه کردن زن برهنه توسط مردان گناه است، برای زنان مسلمان نیز از نظر شرعی درست نیست ساق پای برهنه مردان را نگاه کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی "مهر"، نماینده اصفهان که امروز در حاشیه جلسه علنی با خبرنگاران سخن می گفت، تصریح کرد: بیش از 120 نماینده تصمیم داشتند در نامه ای به رئیس جمهور حضور زنان در استادیوم ها را مغایر شئونات اسلامی بدانند و از این تصمیم صرف نظر نماید.

رهبر افزود: ما در حسن نیت رئیس جمهور تردید نداریم ولی این دستور جالب نبود ؛ چرا که در بین 50 تا 100 هزار نفری که در استادیوم ها حضور دارند، حتما افراد شرور و مزاحم هم وجود دارند که حضور بانوان دین دار و مقید به اسلام در این مراکز مشکلاتی به وجود می آورد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: این دستور رئیس جمهور عجولانه بود و بهتر است لغو شود و علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی نیز فضا را همانند گذشته حفظ کند.

وی از ارسال نامه خود به رئیس جمهور توسط معاون حقوقی و پارلمانی احمدی نژاد در خصوص پس گرفتن دستور مذکور خبر داد.