تبیان، دستیار زندگی
سید مصطفی میرسلیم با تاکید بر این مسئله که انتخابات امروز و تنها با رای گیری تمام نمی شود گفت: اصل موضوع بعد از اعلام نتیجه است، آن زمان همه باهم و با اجرای قانون باید آینده کشور را بسازیم.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : آزاده مرنی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتخابات امروز تمام نمی شود!

سید مصطفی میرسلیم با تاکید بر این مسئله که انتخابات امروز و تنها با رای گیری تمام نمی شود گفت: اصل موضوع بعد از اعلام نتیجه است، آن زمان همه باهم  و با اجرای قانون باید آینده کشور را بسازیم.

مصاحبه: آزاده مرنی- بخش سیاست تبیان
انتخابات امروز تمام نمی شود!

سید مصطفی میرسلیم یکی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، پیش از ظهر امروز با حضور در "مسجد قبا" رای خود را به صندوق انداخت. وی درباره فرد منتخب و پیروز میدان گفت: "اگر منتخب مردم آن کسی نباشد که مد نظر اینجانب بوده بی تردید با احترام به رای مردم و فرد منتخب به وی تبریک گفته و برنامه های خود را در راستای پیشرفت جامعه به وی پیشنهاد خواهم داد. من همواره به قانون احترام گذاشته و می گذارم و در این مسیر نیز به قانون تمکین می کنم."

وی با تاکید بر احترام به رای مردم نیز گفت: "همه باید به نتیجه انتخابات احترام بگذارند زیرا این نتیجه حاصل رای اکثریت مردم است. مردم ما با این حضور گسترده بار دیگر مردم سالاری دینی را به جهان نشان دادند و اعلام کردند که در همه ی مراجل برای اجرای قانون و آینده سازی کشور حاضرند و مشارکت می کنند."

انتخابات در روز رای گیری به اتمام نمی رسد

"میرسلیم" با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات ریاست جمهوری گفت : "موضوع انتخابات امروز و در روز رای گیری تمام نمی شود بلکه اصل مسئله از بعد از اعلام نتیجه ی انتخابات آغاز می شود. آن موقع است که همه با هم باید کشور را بسازیم و در مسیر پیشرفت آن حرکت کنیم. همه باید رئیس جمهور منتخب را در این مسیر کمک کنند و یکی از اصول اساسی این روند ، عمل تمام و کمال به قانون می باشد."