تبیان، دستیار زندگی
سفیر ایران در روسیه ابراز امیدواری کرد که ملت ایران در داخل و خارج از کشور با حضور و مشارکت گسترده خود یکبار دیگر گام بلندی در جهت تحکیم و اقتدار و عزت ملی و پیشرفت کشور و همچنین تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی بردارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دعوت سفیر ایران برای شرکت هموطنان روسیه در انتخابات ریاست جمهوری

سفیر ایران در روسیه ابراز امیدواری کرد که ملت ایران در داخل و خارج از کشور با حضور و مشارکت گسترده خود یکبار دیگر گام بلندی در جهت تحکیم و اقتدار و عزت ملی و پیشرفت کشور و همچنین تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی بردارد.

پیشخوان خبر تبیان

سفیر ایران در روسیه

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در پیامی از هموطنان مقیم این کشور خواست پای صندوق‌های رای بروند.

در این پیام آمده است:

هموطنان عزیز مقیم فدراسیون روسیه

جمعه 29 اردیبهشت روز خلق حماسه بزرگ و غرور آفرین سیاسی و روز مشارکت جدی در تعیین سرنوشت سیاسی کشورمان است. روز اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران است که با وجود سلایق مختلف، جملگی برای تقویت آرمان‌های جمهوری اسلامی به صحنه خواهند آمد و زمام اجرایی کشور را به نامزد اصلح واگذار خواهند کرد. ملت‌ها و دولت‌ها در اقصی نقاط عالم نظاره گر حماسه حضور چشمگیر شما خواهند بود و خواهند دید که در جمهوری اسلامی ایران، نقش و اراده مردم چگونه تجلی می‌یابد.

دوستان عزیز

حضور شما در پای صندوق‌های رای نشانه اهمیتی است که برای مشارکت در عزت و سربلندی ایران اسلامی قائلید. تجارب تاریخی و تجربه یازده دور انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی ایران نشان داده که ایرانیان در داخل و خارج از کشور برای پیشرفت و آبادانی ایران عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و صحنه‌های مشارک اجتماعی و سیاسی را فرصتی برای خدمت به کشور خود می‌دانند. لذا از دانشجویان عزیز، تجار گرامی و هموطنان مقیم انتظار می‌رود با مشارکت فراگیر و مراجعه به محل‌های تعیین شده برای اخذ رای در شهرهای مسکو، سنت پترزبورگ، آستراخان و قازان که اطلاعیه آن قبلاً منتشر شده، وظیفه دینی و ملی خود را به نحو شایسته ایفا کنیم.

امیدوارم ملت سرافراز ایران در داخل و خارج از کشور با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات یکبار دیگر گام بلند در جهت تحکیم و اقتدار و عزت ملی، پیشرفت و تعالی کشور و همچنین تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی بردارند.


منیع : تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .