تبیان، دستیار زندگی
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور از طرح توانمندسازی و مهارت افزایی درباره انتقال مفاهیم دینی و معارف نماز در بین دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری دوره مهارت‌افزایی ۱۰ هزار دانشجومعلم

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور از طرح توانمندسازی و مهارت‌افزایی درباره انتقال مفاهیم دینی و معارف نماز در بین دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

پیشخوان خبر تبیان

منصور سرگری

به گزارش تبیان به نقل از تسنیم، منصور سرگزی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به طرح توانمندسازی و  مهارت‌افزایی نماز در بین دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، گفت: این طرح در قالب دوره کوتاه ‌مدت با رویکرد آشنایی بیشتر با معارف نماز ، شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز ، جذاب‌سازی محتوای نماز در مدرسه ، مهارت‌های چگونگی انتقال مفاهیم دینی و معارف نماز به دانش‌آموزان و آشنایی با پرسش‌ها و شبهات نوجوانان در بین  بیش از 10 هزار دانشجو معلم ترم آخر که در سال تحصیلی جدید در کسوت معلمی وارد آموزش و پرورش خواهند شد، اجرا می‌شود .

وی افزود: این دوره به همت ستاد اقامه نماز و دانشگاه فرهنگیان در قالب 200 کلاس در 96 پردیس و مرکز آموزشی دانشگاه در سراسر کشور از اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شده و تا هفته اول خردادماه ادامه خواهد داشت.

سرگزی تعامل با دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش را از اولویت‌های ستاد اقامه نماز شمرد و افزود: 70 درصد برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی ستاد در بین نسل نو (دانش‌آموزان و دانشجویان) و نیز گروه‌های مؤثری است که در مدارس و دانشگاه‌ها با نسل نو در ارتباط هستند .


منبع: تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .